• Anonym (:()

Fan fan fan

Allt va så bra, men så lämnade du mig utan ett ord eller en förklaring.

Varför??

Jävla droger!!

Hur fan kan jag bli dumpad av en knarkare, fattar du hur värdelös jag är om inte ens han vill ha mig!!! :(

• Svar på tråden Fan fan fan
  • PinkRaspberry

Varför vill du ens vara tillsammans med en knarkare? Du hatar dig själv så pass mycket att du inte tror du är värd bättre eller?

• Anonym (D)

"Hur fan kan jag bli dumpad av en knarkare, fattar du hur värdelös jag är om inte ens han vill ha mig!!! :("

Vänta nu, knarket kommer vinna i alla lägen.. Det går inte att tävla med!!! Du kommer aldrig komma först. Var glad istället, gå vidare. Hitta någon som kan ta dig först :) Vet ditt eget värde!!!

• Charlotte M

Jag är osäker på om du blivit dumpad, dvs att han har lämnat dig, eller om det är så tragiskt att han har gått bort.

Oavsett så. Jag har jobbat en del med missbrukare och vet att det inte alltid är så "illa" som det ser ut, och såklart är det drogerna som är boven, kanske en självklar sak att påpeka men vill ändå säga det, och jag vet att många missbrukare inte är så "elaka" som drogerna gör dom. Vad jag vill säga är att han mycket väl kan ha älskat dig och, tro det eller ej, brytt sig om dig men som den slav han var/är under drogerna, så blir det fel signaler han skickar. Drogerna är "alltid" nummer ett, fast någonstans därinne, så finns/fanns känslorna för dig. Jag kan inte veta i ditt fall, men det är min erfarenhet av dom missbrukare jag har mött i jobbet.

I'll try being nicer if you try being smarter.

Charlotte M

Han pratade om att sluta, att jag va den mest fantastiska människa han mött, han trodde aldrig att han skulle få vara med en sådan som mig....

Så bara drog han, inte ett hej då inte ett det är slut, nada. Bara försvann.

Inte ens det va jag värd.

Han prata om förlovning, tatuera in mitt namn på hans arm....

Allt va bara lögner.

Hatar mig själv, bara gråter å gråter

• Yngla
    Anonym (:() skrev 2015-10-31 19:24:24 följande:

Han prata om förlovning, tatuera in mitt namn på hans arm....

Allt va bara lögner.

Hatar mig själv, bara gråter å gråter

Gör inte det du är säkert värd nån bättre. Detta låter tyvärr som typiskt beteende av en drogberoende. Jag har varit med om det själv. Det gjorde så ont när han lämnade mig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen det gjorde verkligen fysiskt ont. Du kan bara vänta ut det. Tiden läker detta sår. Lycka till och må väl
    Yngla skrev 2015-10-31 19:41:40 följande:

Gör inte det du är säkert värd nån bättre. Detta låter tyvärr som typiskt beteende av en drogberoende. Jag har varit med om det själv. Det gjorde så ont när han lämnade mig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen det gjorde verkligen fysiskt ont. Du kan bara vänta ut det. Tiden läker detta sår. Lycka till och må väl

Vad är ett typiskt beteende??

Gör alla knarkare såhär :( förstår inte
  • Yngla
    Anonym (:() skrev 2015-10-31 20:04:41 följande:
    Vad är ett typiskt beteende??

Gör alla knarkare såhär :( förstår inte
    Jag refererade till att allt verkade vara guld och gröna skogar sen helt plötsligt bara drar han. Det är alltid beroendet som vinner i en beroendes hjärna. Han kan mycket väl menat allt han sa till dig men i stunden han valde att gå vann beroendet över kärleken till dig.
    Yngla skrev 2015-10-31 22:29:33 följande:

Jag refererade till att allt verkade vara guld och gröna skogar sen helt plötsligt bara drar han. Det är alltid beroendet som vinner i en beroendes hjärna. Han kan mycket väl menat allt han sa till dig men i stunden han valde att gå vann beroendet över kärleken till dig.

Tack, känns faktiskt lite bättre nu :)
Svar på tråden Fan fan fan