• Anonym (:()

Fan fan fan

Allt va så bra, men så lämnade du mig utan ett ord eller en förklaring.

Varför??

Jävla droger!!

Hur fan kan jag bli dumpad av en knarkare, fattar du hur värdelös jag är om inte ens han vill ha mig!!! :(

• Svar på tråden Fan fan fan
  • Charlotte M
    Anonym (:() skrev 2015-10-31 19:02:13 följande:
    Charlotte M
    Han pratade om att sluta, att jag va den mest fantastiska människa han mött, han trodde aldrig att han skulle få vara med en sådan som mig....
    Så bara drog han, inte ett hej då inte ett det är slut, nada. Bara försvann.
    Inte ens det va jag värd.
    Jag tycker riktigt synd om dig, ts, fast jag kan bara upprepa vad jag skrev tidigare, att jag tror att han älskar dig på riktigt men att drogerna tyvärr är såpass giftiga att han inte förmår stå emot deras beroendeeffekt. Jag har inte ens något bra råd att ge dig utan kan bara säga att du högst troligen är älskad av din kille.

Att sluta med "jag hoppas att det ordnar sig för dig" låter egentligen enbart löjligt därför att jag tror tyvärr inte att det ordnar sig. Men hoppas. Det gör jag.
    I'll try being nicer if you try being smarter.
    Charlotte M skrev 2015-11-01 08:25:01 följande:

Jag tycker riktigt synd om dig, ts, fast jag kan bara upprepa vad jag skrev tidigare, att jag tror att han älskar dig på riktigt men att drogerna tyvärr är såpass giftiga att han inte förmår stå emot deras beroendeeffekt. Jag har inte ens något bra råd att ge dig utan kan bara säga att du högst troligen är älskad av din kille.

Att sluta med "jag hoppas att det ordnar sig för dig" låter egentligen enbart löjligt därför att jag tror tyvärr inte att det ordnar sig. Men hoppas. Det gör jag.

Du som har erfarenhet av detta.

Tror du han kommer att höra av sig?

Och vad kan jag göra om han hör av sig?

Jag har slutat jaga honom, försöker förlita mig på att han lever så att jag kan få ro i kroppen.

Men han finns ju där, fan konstant.
  • Anonym (Bara gör det)

Om han hör av sig igen så säger du bara NEJ, jag vill inte mer. Står upp för dig själv liksom ! O arbetar aktivt på att glömma honom, genom t ex fritidsintressen eller bara dejta nån annan.

Som nån annan skrev, varför ens vilja vara tillsammans med en knarkare? Eller om du medvetet söker dig till destruktiva individer, då borde du jobba på det.

• Mandy01

En knarkare är oberäknelig och älskar bara sitt knark. Ta det inte personligt på något sätt, TS! Du har det bättre utan människan alla da'r i veckan.

• Anonym (.)

Hur vet du att han inte är död? det kan ju ha hänt något

Anonym (Bara gör det) skrev 2015-11-02 11:27:47 följande:

Om han hör av sig igen så säger du bara NEJ, jag vill inte mer. Står upp för dig själv liksom ! O arbetar aktivt på att glömma honom, genom t ex fritidsintressen eller bara dejta nån annan.

Som nån annan skrev, varför ens vilja vara tillsammans med en knarkare? Eller om du medvetet söker dig till destruktiva individer, då borde du jobba på det.

Det är inte riktigt så enkelt.

När du har en person som sitter och gråter framför dig, säger att suget gör dig till jävulen själv.

Då vill man inte bara lämna och säg klara dig själv.

Men nej jag vill inte vara ihop med någon som knarkar, jag vill att han fan kämpar för en gång skull i sitt liv.
    Anonym (.) skrev 2015-11-02 13:37:22 följande:

Hur vet du att han inte är död? det kan ju ha hänt något

Helt ärligt så vet jag inte om något har hänt honom, men han har tagit droger i 6år mer eller mindre.

Och jag har ju försökt att nå honom den första veckan, signaler gick fram men han ville inte prata. Mina sms gick fram men han sket i det.

Så jag gav upp.

Han bara försvann och lämnade mig.

Blir starkare för varje dag som går.

Försöker tänka med hjärnan och inte med hjärtat.

Men jag är ju en snäll människa, känner medlidande.

Förstår att det inte är lätt för honom och blir förbannad för att han bara ger upp, kämpa förfan!!

Snart är det ju jul :(
  • Anonym (.)
    Anonym (:() skrev 2015-11-02 16:19:59 följande:
    Helt ärligt så vet jag inte om något har hänt honom, men han har tagit droger i 6år mer eller mindre.
    Och jag har ju försökt att nå honom den första veckan, signaler gick fram men han ville inte prata. Mina sms gick fram men han sket i det.
    Så jag gav upp.
    Han bara försvann och lämnade mig.
    Blir starkare för varje dag som går.
    Försöker tänka med hjärnan och inte med hjärtat.
    Men jag är ju en snäll människa, känner medlidande.
    Förstår att det inte är lätt för honom och blir förbannad för att han bara ger upp, kämpa förfan!!
    Snart är det ju jul :(
    Han beter sig som ett svin enligt mig! 
  • Anonym (Bara gör det)
    Anonym (:() skrev 2015-11-02 16:14:41 följande:

Det är inte riktigt så enkelt.

När du har en person som sitter och gråter framför dig, säger att suget gör dig till jävulen själv.

Då vill man inte bara lämna och säg klara dig själv.

Men nej jag vill inte vara ihop med någon som knarkar, jag vill att han fan kämpar för en gång skull i sitt liv.

Förstår mycket väl att du inte har det lätt. Usch! Men samtidigt sitter han inte framför dig nu o du slipper se honom gråta. Går han nåt avvänjningsprogram, villig att ens försöka? Fast ajja det spelar ju ingen roll nu längre.

Tror inte för ett ögonblick på att du är värdelös, utan godhjärtad o empatisk! Kanske lite för mycket för ditt eget bästa t o m. Risken är också att han plötsligt kommer tillbaka (när det passar honom), o börjar spela på dina känslor igen. Då gäller det att tänka på, som andra skrivit, att det är drogen som styr hans beteende gentemot dig (eller han låter den styra).
    Anonym (Bara gör det) skrev 2015-11-02 21:37:44 följande:

Förstår mycket väl att du inte har det lätt. Usch! Men samtidigt sitter han inte framför dig nu o du slipper se honom gråta. Går han nåt avvänjningsprogram, villig att ens försöka? Fast ajja det spelar ju ingen roll nu längre.

Tror inte för ett ögonblick på att du är värdelös, utan godhjärtad o empatisk! Kanske lite för mycket för ditt eget bästa t o m. Risken är också att han plötsligt kommer tillbaka (när det passar honom), o börjar spela på dina känslor igen. Då gäller det att tänka på, som andra skrivit, att det är drogen som styr hans beteende gentemot dig (eller han låter den styra).

Ja han ville sluta, men som sagt det spelar ju ingen roll nu

Försöker tänka och acceptera att han inte kommer höra av sig mer.

Och det blir lättare å lättare för varje dag, men jag tittar ju efter honom när jag kommer hem från jobbet, tänk om han satt där.

Fast jag vill inte, vill verkligen inte hamna där igen.

Ska fan va stark!!!
Svar på tråden Fan fan fan