• Tanja88

Icsi någon mer?

[quote=76215879][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-01-11 11:03:18 följande:[/quote-nick]

Hej vänner! Allt gick bra idag på vårt andra ultraljud. Ska ta menopur en dag till, för att några nya blåsor förhoppningsvis ska hinna mogna de också. Men äggplock blir det på torsdag!

Åh ska verkligen tänka på dig på torsdag <3 massa kramar !

• Tanja88

[quote=76231519][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-01-15 10:21:13 följande:[/quote-nick]3 befruktade ägg fick vi! Insättning imorgon om allt går som det ska. Blev så lycklig och lättad av resultatet. Samtidigt börjar vårt kritiska och jobbigaste dygn nu, då det var här det sket sig förra gången. Nu hoppas vi att byte av donator, samt till menopur, ska göra att mina ägg delar sig som de ska. Släpp inte era tummar!

Håller mina tummar & tår att de går som planerar :) själv börjar jag med menopur ikväll med kort protokoll ! Nu är det vår tur <3 kramar i massor !

• Tanja88

[quote=76235596][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-01-16 14:01:12 följande:[/quote-nick]

JAG RUVAR!!

Ett litet hjälteägg hade klarat sig och är nu isatt. Oavsett hur det går så känns det som en seger!

Tog menopur förra gången också :) men tack ändå ! Woooow heja heja ! Nu blir de bebis för oss samtidigt nästan :) det håller vi tummar & tår för ! Kramis

• Tanja88

[quote=76237442][quote-nick]JOLI skrev 2016-01-16 23:39:29 följande:[/quote-nick]

Vad skönt att vara igång igen! Uppdatera gärna lite då och då, så spännande att få följa med på er resa! Hoppas och tror att det är er tur nu med! Kram på dig

[/

Hej JOLI :) tack ! Ja absolut ska jag uppdatera. Första ultraljudet är på torsdag så då vet man mer ! Nu är det vår tur <3 3e gången gillt ! Kramis

• Tanja88

Dax för första ul imorgon ! Hoppas äggblåsorna växer som de ska :) lycka till nu tjejer <3

• Tanja88

[quote=76252949][quote-nick]thea1983 skrev 2016-01-21 10:03:32 följande:[/quote-nick]

Hallå igen!! Höger sida hade 11 blåsor varav 10 va mellan 11-17 mm, vä sida hade 6 blåsor, alla under 10 mm.

Dom sänkte min sprutdos och ska på nytt UL på lördag :))

[/

Vad kul , vi är i samma fas kan man säga :) har dock kort protokoll, men var också på ultraljud idag på rmc i Malmö & ska dit också på lördag & förhoppningsvis planera äggplock till nästa vecka :) stort lycka till !

• Tanja88

Ja som sagt , ul idag , såg bra ut, ökad dos två dagar sedan dit på lördag igen & då planera inför äggplock i nästa vecka :))))) nu är det 3e gången gillt för oss <3 jag bara vet det!

• Tanja88

Långt protokoll brukar de ofta ge om de är något fel på tjejen, så jag har förstått det! :)

Har haft kort alla gånger , men hos oss hittar de ej några fel ! Därav skulle inte ett långt hjälpa oss. Lättare att bli bla överstimulerad med långt protokoll .

• Tanja88

[quote=76264551][quote-nick]thea1983 skrev 2016-01-24 18:18:42 följande:[/quote-nick]

hur gick det för er igår?

[/

Äggplock på onsdag :) för er ?

Svar på tråden Icsi någon mer?