Inlägg från: Anonym (x) |Visa alla inlägg
  • Anonym (x)

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?

Fiona M skrev 2015-10-30 11:49:11 följande:

Och "planerar" redan 5 år framåt att du enbart ska dejta småtjejer?

Jag vet inte, men just nu faller 16 åringar mig i smaken. Jag är fortfarande ung så jag känner mig oerhört nöjd över det.
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 11:51:25 följande:

Hur många "riktiga förhållanden", dvs inte dejter eller ONS, har du haft?

Hur gammal var du och hur gammal var tjejen?

Jag har legat med 3 tjejer och SURPRISE SURPRISE... Alla har varit äldre än mig... Hur förklarar du det? Flört
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 11:53:30 följande:
    Nej.

En 16-åring kan vara mogen för sin ålder, men utvecklas hela tiden.

Är 30-åringen på samma nivå är det ngt fel på hen, och 16-åringen kommer snabbt växa ifrån hen.
    Jag har sett massor med 20 åringar som är mognare än 40 åringar, det finns massor med exempel i verkligheten.
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 11:55:03 följande:
    Så nöjd, men törs ändå inte säga det till kompisarna?

OM du nu får ung flickvän, hur ska ni kunna umgås med dina vänner? Eller tror du att du har roligare med hennes?
    Jag skulle kunna säga det till alla jag känner, men likt alla på familjeliv har man enormt många fördomar om en äldre kille i 20-30 års åldern är tillsammans med en 16 åring, jag skulle inte dölja det... Men jag skulle inte heller säga det till alla jag känner om dom inte frågar såklart.

Jag tror faktiskt det kommer vara lika roligt att umgås med hennes kompisar som med mina kompisar.
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 11:57:01 följande:
    Varför skulle jag förklaa det?

Du svarade inte på förhållanden (ligga med är ju knappast samma sak) och ålder.
    2 av dom var förhållanden, 1 var ONS.
  • Anonym (x)
    Nightrod skrev 2015-10-30 11:57:31 följande:

Frågar igen
    (tredje gången gilt)

Vad är det som gör (förutom åldersskillnaden) att de inte skall träffas. Startade du inte en annan tråd om detta,, där du skrev att det var en bra kille i övrigt
    Vilken tråd var det?
  • Anonym (x)
    tobbe01 skrev 2015-10-30 11:58:25 följande:
    NEJ den pappa som har en 16-årig dotter som tar ihop det med en 30-årig slusk dömer INTE för snabbt. Det finns inget som är snabbt nog. Han söker hjälp för sin dotter/familjen/parterapi/säljer huset och flyttar till annan ort/ ordnar besöksförbud mo slusken etc etc etc. Han agerar DIREKT och gör ALLT för att rädda sin lilla dotter som uppenbarligen mår riktigt dåligt. Ngn vill påskina att det ju kan vara så att den 30-årige slusken mentalt är på samma nivå som den 16-åriga flickan!!! HERREGUD ännu värre om det är möjligt.
    Om en 20 åring blir tillsammans med en 40 åring, mår hon också dåligt då eller? Självklart inte...
  • Anonym (x)
    Nightrod skrev 2015-10-30 12:03:31 följande:
    en tråd där man fick rösta om man skulle tillåta sin 16 åriga dotter träffa/dejta en 30 årig man
    Jag vet inte vilken tråd du menar, men det kanske var jag, jag kan inte bekräfta 100% eftersom jag inte sett tråden än.
  • Anonym (x)
    Nightrod skrev 2015-10-30 12:19:33 följande:

Då återstår frågan

Det är ju uppenbarligen en bra kille
    så vad förutom åldern gör att du inte vill de skall träffas

Det är jag som är mannen som är intresserad av 16 åriga tjejer... Jag är inte 30 år än, men jag är i 20-25 års åldern.

Om jag var förälder till en 16 årig dotter skulle jag först se hur killen är & vad det är för en typ... Sedan efter det göra en bedömning & inte göra som familjeliv genom att bara stirra på åldern och inte personen öht.
Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?