Inlägg från: Nykär15 |Visa alla inlägg
  • Nykär15

40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016

Pluttan skrev 2016-02-26 20:59:57 följande:

Fast tycker dessutom att strecket ser grått ut. Alltså säkert ett spökstreck :(

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
    Har du testat igen idag?
  • Nykär15
    tovalisa skrev 2016-02-27 20:15:07 följande:
    Gjorde precis ett test (early predictor) på äl +10 och ser ett svaaaaaagt streck. Frågade min man om han tycker att det är grått eller rosa, och han säger rosa. Vet inte vad jag ska (och vågar!) tro?!
    Oh spännande! Grattis!
  • Nykär15

Testade med RFSU testa tidigt i morse...negativt. Kan vara för tidigt men hoppet sjönk rejält.., ÄL+10 idag

• Nykär15
    Maran73 skrev 2016-02-28 12:10:51 följande:

Hur tidigt ska man kunna testa med dessa då?

De mäter från 10 så det borde funka idag, men vet ju varken när ägget släppt eller fäst eg...så borde väl inte ge upp, men känns rätt så nedstämmande med negativt såpass nära BIM...
  • Nykär15

Ja väldigt spännande!!! Uppspelt men samtidigt rädd att det inte blir någon ökning..,

tovalisa skrev 2016-02-29 14:00:11 följande:

Absolut, jag ser! Ser väldigt lovande ut. Ska själv testa på nytt ikväll eller imorgon på morgonen. Urspännande!

• Nykär15

Oh tack ! Ja nu när jag håller det mot en lampa så syns det rätt bra! Tar en sticka i morgon och även ett CB...

Vill ju så gärna kunna dela detta pirret med killen, så hoppas verkligen på ökning i morgon...

Maran73 skrev 2016-02-29 16:32:41 följande:

Tycker jag ser ngt svagt rosa precis bredvid det vinröda?? Ooooooo!

• Nykär15

Åhh ! Tog ett CB...skulle ni våga berätta för killen i detta läge? Eller för tidigt? Två test kan väl inte ha fel, svaga förstår jag...BIM först på torsdag/fredag ju.

Segt med mens :( kram!

Siggan skrev 2016-02-29 20:16:59 följande:

Nykær: Jag ser 2 streck.

Mens i dag før mig.

• Nykär15

Tack!!! Helt overkligt! Killen står i duschen..snart ska han få veta! Sjukt pirrigt!

Galenlängtan skrev 2016-02-29 21:27:45 följande:

Va, wow ska vi äntligen få ett plus i gruppen! :D Kul! Grattis!!!

• Nykär15
    tovalisa skrev 2016-03-01 07:36:28 följande:

Plus även här, om än fortfarande svagt. Äl +13 och jag testade nyss med rfsu - har förstått att de brukar vara rätt sega? Men efter två svaga test vågar nog också jag tro att det finns något där ...

Grattis Nykär15, hoppas vi får följas åt hela vägen!

Grattis! Ja jag hoppas vi får behålla våra gryn och att allt går bra, följs gärna åt!

Känns som steg ett är att ta sig förbi BIM och att det inte kommer nån blödning...

Min kille blev så himla lycklig och chockad! Att det gick så fort! Kändes jobbigt att skiljas åt i morse, hade velat vara hemma i vår lilla bubbla idag <3

Svar på tråden 40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016