40+:are som jobbar mot en bäbis sommaren/hösten 2016
Fast tycker dessutom att strecket ser grått ut. Alltså säkert ett spökstreck :(
Fast tycker dessutom att strecket ser grått ut. Alltså säkert ett spökstreck :(
Testade med RFSU testa tidigt i morse...negativt. Kan vara för tidigt men hoppet sjönk rejält.., ÄL+10 idag
Hur tidigt ska man kunna testa med dessa då?
Fick detta i morse...BIM torsdag...ser jag i syne eller kan man ana nåt????
Ja väldigt spännande!!! Uppspelt men samtidigt rädd att det inte blir någon ökning..,
Absolut, jag ser! Ser väldigt lovande ut. Ska själv testa på nytt ikväll eller imorgon på morgonen. Urspännande!
Oh tack ! Ja nu när jag håller det mot en lampa så syns det rätt bra! Tar en sticka i morgon och även ett CB...
Vill ju så gärna kunna dela detta pirret med killen, så hoppas verkligen på ökning i morgon...
Tycker jag ser ngt svagt rosa precis bredvid det vinröda?? Ooooooo!
Åhh ! Tog ett CB...skulle ni våga berätta för killen i detta läge? Eller för tidigt? Två test kan väl inte ha fel, svaga förstår jag...BIM först på torsdag/fredag ju.
Segt med mens :( kram!
Nykær: Jag ser 2 streck.
Mens i dag før mig.
Tack!!! Helt overkligt! Killen står i duschen..snart ska han få veta! Sjukt pirrigt!
Va, wow ska vi äntligen få ett plus i gruppen! :D Kul! Grattis!!!
Plus även här, om än fortfarande svagt. Äl +13 och jag testade nyss med rfsu - har förstått att de brukar vara rätt sega? Men efter två svaga test vågar nog också jag tro att det finns något där ...
Grattis Nykär15, hoppas vi får följas åt hela vägen!
Grattis! Ja jag hoppas vi får behålla våra gryn och att allt går bra, följs gärna åt!
Känns som steg ett är att ta sig förbi BIM och att det inte kommer nån blödning...
Min kille blev så himla lycklig och chockad! Att det gick så fort! Kändes jobbigt att skiljas åt i morse, hade velat vara hemma i vår lilla bubbla idag <3