Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Godmorgon! Idag börjar vårt andra försök på riktigt. Vid 8 imorse tog jag första sprayningen med synarela. Aldrig känts så bra att gå mot huvudvärk och värmesvallningar
Godmorgon! Idag börjar vårt andra försök på riktigt. Vid 8 imorse tog jag första sprayningen med synarela. Aldrig känts så bra att gå mot huvudvärk och värmesvallningar
Det blev inget för oss denna gång! =( Trist. Men nu blickar vi framåt och det blir FET av vår blastocyst v.3 =) Hoppas på bättre lycka då! 2016 SKA bli vårt år! Hoppas ni mår ni här i tråden =)
Hur många besök på kliniken var ni innan äggutplok?
RD10 idag och har bruna flytningar.. är nog mensen som är på väg. Känns kört för denna gång :(
Hoppas ju lite än men känns kört till 90%. Har molvärk i både mage och svanken som innan mens. Har dock haft det ett par dagar nu och innan mens får jag det ca 2 dagar innan.
Ska ha mens på fredag om det hade varit en normal cykel. Brukar få brunt en dag innan i normal cykel. Det här är rosa/brunt som kom nu. Men kan ivfen och progestronet göra så mensen kommer tidigare?
Tack håller tummarna för dig med! När skulle du testa om inte mensen kommer?
Kram
Och hope88! Kram!
Inte jag heller :/ Man är så ovetandes! Ja kan ju vara det hoppas men tror verkligen mensen kommer snart.
Ja det borde ju vara för sent för nidblödning nu men vad vet jag he he. Tror det är sent för det.
Blir tokig av denna ovisshet. Mina bröst är bara ytters ömma. Mer molvärk i magen och svanken precis som vid mens så vette sjutton. Jag märker väl här i dagarna.. åh vad jag hoppats på plus men förhoppningsvis tar det sig på nästa!
Hoppas din mens håller sig borta och att frånvaron av molvärk är positivt för dig för då kanske iaf mensen inte kommer =) Hoppas!
Kram
Jag hoppas ju också men eftersom det är så likt mensen så tror jag tyvärr inte det. Men kan ju vara progestronet också.. Snart är ovissheten över.. de har verkligen rätt när i den info att ruvartiden är tuffast.
Hoppas din mens håller sig borta <3
Hoppas det inte är så utan att den håller sig borta de närmsta 9 månaderna =)
Satte precis in en lutinus och inget rosa/brunt längre. Kanske avtagit. Fortfarande molvärk. Tog däremot ett test och det var så blankt det bara kunde bli. RD11. Då är det väl kört?
Håller tummarna för dig också! Att du får positivt trots negativt på RD11... man vet aldrig! Kram