-
Både och =) JA! Verkligen!Iskristall skrev 2015-12-14 21:54:58 följande:Men nej, vad trist! Kom mensen eller har du testat minus? Men ja! 2016 måste bli vårt år! Punkt!
-
Tack! Stor kram tillbaka! <3 Ja, ruvningen är värst bannemig! Man pendlar verkligen mellan hopp och förtvivlan! Ovissheten tar knäcken på en :/hope88 skrev 2015-12-15 11:23:47 följande:Stor kram till dig! Å vad tråkigt =( Håller tummarna stenhårt för er lille i frysen! 2016 ska definitivt bli vårt år!
Jag mår sådär.. upp och ner.. ruvartiden tar musten ur mig :/
Kram
KRAM -
Ja, det hoppas vi på! Jadå, ingen fara med mig/oss. Vi tar det bra. Klart det var trist men livet går vidare o vi känner oss positiva till framtiden =) Nån gång är de ju vår tur...så vi sörjer inte överdrivet mycket. Man kan ju inte räkna med att det ska gå på första försöket, det är ju bara tur om det gör det! Hade ju varit skönt såklart men vi ska fira jul o njuta av ledigheten utan att behöva oroa oss för massa saker så tar vi nya tag i januari! :)hope88 skrev 2015-12-15 19:34:59 följande:Ja den är inte rolig och som du sover ovissheten tar verkligen knäcken på en. Men förhoppningsvis är allt detta värt det om vi blir gravida <3 Hoppas så för oss alla! Hoppas du ändå kan få njuta av julen och så nu även om det känns tungt.
Kram
Kram -
Va skönt! =) Härligt att det gick så bra! Nu får vi hoppas på fin befruktning! =)Nicka skrev 2015-12-16 15:43:45 följande:
Då är vi på väg hem, äggplocket gick bra fick ut 12 ägg och imorgon får vi besked om hur många som blev befruktade :)
Fick bra med smärtstillande och en lugnande tablett så efter har de inte gjort alls ont.
Nu är jag mest bara trött..
Nu blir de en lång väntan tills beskedet imon, för att få delta i studien måste 5 st bli befruktade.
Om inte så blir de ev ET på fredag/lördag men sköterskan ska prata med vår läkare o se vad hon säger med tanke på missfsllsutredningen..
Nickasworld.blogg.se
-
Precis! =) Kramhope88 skrev 2015-12-17 10:28:17 följande:Härligt att ni är så positiva försöker tänka så jag med =) Som du säger man kan inte räkna med att klara det på 1a försöker det är ju inte så vanligt. Som vår läkare sa försök se första försöket som en testomgång för din kropp. Men visst hoppas man alltid. Ja det är absolut vår tur någon gång vi får se det så. Bra att ni ska njuta under jul och nyår så kan ni ta friska nya tag i januari =) Kram
-
Ja, de va tråkigt givetvis! Ja, v.3 blir det FET :) Kramcelavie1 skrev 2015-12-20 09:13:07 följande:Så tråkigt Stajlish att det inte gick vägen denna gång. Använd jul och nyår till att bara koppla av och ta hand om dig så att ni kan komma igen i nästa år
Kram -
Hoppas att det blir positivt sen! Jag hade också blankt på RD11 och mensen kom på RD 12-13 tror jag det var. Håller tummarna för att du får två streck! Kramhope88 skrev 2015-12-22 06:59:09 följande:Hoppas det inte är så utan att den håller sig borta de närmsta 9 månaderna =)
Satte precis in en lutinus och inget rosa/brunt längre. Kanske avtagit. Fortfarande molvärk. Tog däremot ett test och det var så blankt det bara kunde bli. RD11. Då är det väl kört? -
Håller tummarna för dig också! Att du får positivt trots negativt på RD11... man vet aldrig! KramIskristall skrev 2015-12-22 08:21:26 följande:Mitt var ju också negativt RD11, för min del tror jag ju det är kört. Men inte för dig! Jag har inte vågat testa nåt mer, väntar bara på mensen nu. Jag känner fortfarande ingenting, ingenting nånstans förutom en tomhet. Känns inte som nån skulle ha flyttat in.
Håller tummarna för dig! Skönt att du sluppit mer rosa/brunt! -
Då blir vi ett gott gäng som kan följas åt i januari igen! =) Kul! 2016 ÄR vårt år tjejer! Kram på er
-
Välkommen hit! :) KramKaosArt skrev 2015-12-31 16:52:52 följande:
Tack för att ni tagit emot mig här, och tack för allt ert pepp! Det är så otroligt mycket värt och jag tycker det känns så skönt att få ventilera med er som är i liknande situation.
Ni är alla så fina :)
Sambon och jag har pratat mer och nu har vi tagit oss över till samma sida och siktar mot att kunna påbörja IVF snart, efter att vi kollat upp allt och har allt klart för oss. Och det känns väldigt bra. Det känns som att 2016 kommer att starta med en hel del att kämpa sig igenom men förhoppningsvis kommer det sluta desto bättre!
Gott nytt år till er alla värdefulla människor!
kram <3