Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Nu ringde dom från Carlanderska och meddelade att 5 st är befruktade :) :)
Så glad o lättad!!
Nu är de bara att hoppas att vi kommer med i testgruppen och att dom 5 klarar sej fint :)
Då vi gör missfallsutredning så ville läkaren att vi väntar med Fet tills den är klar och de lär väl dröja, har fått ny tid för fler blodprover den 22 januari..känns som en evighet, men allt för att vår längtan skall bli verklighet.
Nickasworld.blogg.se
Ja allt kommer vara värt det u slutändan <3
För mig går det väl bra. Ruvardag 6 idag. Har ömma bröst, illamående, molande mage och svettningar men det är nog progestronet som spökar med kroppen. Är nog för tidigt att känna av gravsymtom om jag nu är det. Hoppas ju men har ingen större tro på det. Blir som det blir försöker jag tänka. Troligen klarade sig våra 2 ägg sig inte till frysen som de odlade vidare efter ET förra fredagen så tar det sig inye nu blir det nytt försök helt och hållet i januari med sprutor och allt. Hade varit skönt med något ägg i frysen men nästa gång ökar de dosen så då får vi förhoppningsvis ut fler ägg. TD 27/12
Kram
Ja de är så man får tänka!
Tråkigt att de inte klarade sej, hoppas du har fått tillbaka guldägget! Håller tummar o tår!
Kram