Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
I natt satte mensen igång! I morgon fredag blir det sprutstart
I natt satte mensen igång! I morgon fredag blir det sprutstart
Det gick jättebra! Det kändes ju stundtals o efteråt gjorde det skitont en stund! Men så skönt att ha det gjort! 8 ägg blev det :) Återföring på lördag om allt går som det ska! :)
Ja, så skönt att ha det överstökat! Och så glad att det blev en så positiv o efter omständigheterna smärtfri upplevelse :) Ja, hoppas på många o fina befruktade embryon på lördag! Gärna ett till mig o några till frysen...vore ju underbart! Ja, snart ruvar jag också...spännande! Fick TD på lucia 13/12 :)
Men vad kul att läsa om era framsteg. Själv ska jag ju in på undersökning och genomgång av behandlingen på måndag. Min rädsla är att det ska bli för sent och sätta igång med behandling innan jul. Jag tror jag är i dag 20 och brukar få mens dag 27-30 ungefär. Skulle vilja få det gjort......
Nu är jag igång! Första sprutan tagen
Säger detsamma Hope88, woohoo! Sprutstart söndag alltså! Så härligt snart är du/ni igång också! Spännande!
Cd2 började jag, verkar som det är där man börjar
Ja, på onsdag. Det bokades in direkt när jag ringde och meddelade att mensen startat.
Hoppas att ni snart får komma igång gummianka och Pandoradiem. Håller tummarna att ni blir kallade snabbt! Kram
Insättningen gick bra, blev dock bara ett embryo som dom odlar vidare...vi får brev nästa vecka om det klarar sig till frysen.. resten av äggen var omogna :( Så jag hoppas verkligen det klarar sig, vore skönt att ha ett i frysen! Nu hoppas jag dessa ruvardagar går fort och att ingen mens dyker upp! Härligt, ska du ta första sprutan idag nu då? :)