Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Kan man få hoppa på här även om det är FET det gäller?
Har en son född -13 som blev till efter tre år av försök (slutade med p-piller i början av 2010) och på tredje IVF-försöket. Första försöket: gravid, MA, två blastisar i frysen. Andra försöket: negativt, två 2-dagars i frysen. Tredje försöket: gravid och en son som nu är strax över två år gammal (inget i frysen, men "guldägget" tog).
Planerar FET-försök till januari-mars 2016 - vi har haft en tendens att skjuta upp det hela, men då jag fyller 39 år nästa år känns det som att vi borde passa på. Har varit i kontakt med kliniken samt gjort den gynundersökning som ska göras för att kolla att livmoder och äggstockar ser okej ut. (Vilket de gör.) Har även kollat min ÄL vilket verkar vara lite så-så. Har alltid haft ÄL varje månad tidigare (men ändå inte blivit gravid), men nu efter förlossningen enbart cirka varannan. Blir kanske FET i stimulerad cykel för mig vilket inte gör mig något. Har aldrig haft symptom av nedregleringen utan mått precis som vanligt så det känns snarare tryggare, om än mycket dyrare...