• Fredag

Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016

Vi ska börja i januari

hope88 skrev 2015-11-21 21:09:24 följande:

Förstår det :) Längtar tills vi är igång! Härligt då blir det så :) Ja gör gärna det. Ja men precis det är ju en liten smärta som man lätt kan stå ut med om man tänker på vad det förhoppningsvis leder till :) Absolut så värt det!

• Fredag

Någon mer som börjar i januari?

Fredag skrev 2015-11-25 08:01:43 följande:

Vi ska börja i januari

• Fredag

Vad känner ni för biverkningar av sprutorna i det korta programmet?

Fredag skrev 2015-11-25 22:41:02 följande:

Någon mer som börjar i januari?

• Fredag

Känner ni några biverkningar?

Iskristall skrev 2015-11-26 06:12:19 följande:

Jag ska köra korta kommer uppdatera med vad jag känner när jag är i gång.

• Fredag

Jag ska börja i januari med sprutorna sad läkaren på cvl. Väntar med spänning att få komma igång. ????

Iskristall skrev 2015-12-01 10:45:01 följande:

Nä, det kan jag inte säga att jag gör. Eventuellt börjar jag känna lite tyngd ner mot äggstockarna, men det kan vara inbillning Ikväll tar jag 5:e sprutan och sätter samtidigt igång med första Orgalutransprutan. Två sprutor...inte vad jag längtar eftet precis

Hur ligger du till? Har du börjat?

• Fredag

Tackar :)

Iskristall skrev 2015-12-03 06:50:07 följande:

Ja, vad roligt! Det är en spännande och lite nervös tid ni har framför er! Men å så värt det! Tummarna hålls redan nu för er!

• Fredag

????????

hope88 skrev 2015-12-03 11:30:40 följande:

Snart är det januari och dags även för er fredag :)

• Fredag

Läkaren sade att det såg väldigt bra och friskt ut på ul. Det är ju en bra början.

Iskristall skrev 2015-12-03 06:50:07 följande:

Ja, vad roligt! Det är en spännande och lite nervös tid ni har framför er! Men å så värt det! Tummarna hålls redan nu för er!

• Fredag

Vi tycker hittills att cvl är super bra. Bra bemötande av läkaren och ssk. som natt och dag mot Huddinge.

Mariana79 skrev 2015-12-03 17:58:10 följande:

Ni får gärna uppdatera sen vad ni tycker om CVL, då vi också ska ta hjälp av dem i januari eller februari.

Kram och lycka till!

• Fredag

Fredag: 37. startar korta programmet i jan. Carl von linne kliniken Uppsala. Gift.

Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016