BF juni/juli
Samma här. Sömnen Blir rätt rubbad nu.
Illamåendet blir värre. .meNu får hoppas man får tbx energin o illamåendet försvinner.
Jag svettas mkt..inte så speciellt trevligt :/
Samma här. Sömnen Blir rätt rubbad nu.
Illamåendet blir värre. .meNu får hoppas man får tbx energin o illamåendet försvinner.
Jag svettas mkt..inte så speciellt trevligt :/
Är det någon som har fått till för RUL? Jag fick min kallelse i förrgår så den 21 januari får vi veta om det finns något ?? Jag tycker man borde få ett ul mellan v12-15 bara för att säkra att det står rätt till.
Vilken vecka är du i då?
Här sköts det via remiss fick välja varjag ville göra mittRUL valde Ultraljudsbarnmorskorna Liljeholmen ( tydligen samma ställe som kronprinsessan gör utan att jag visste om det).
Nu har babykorgen med gungstativ kommit så fin. Där ska bebis få sova första tiden.
Kollar oxå syskonvagn och fastnat för kronans syskonvagn. Men måste klämma o känna på den först :)
Vad har ni för krav på eran syskonvagn o hur bor ni ?
Vi flyttar ju till landet i mellandagarna så jag vill att vagnen vi köper ska kunna köras i all terräng. :)
Bra tips ni kom de :) ska kolla upp emmaljunga oxå.
Måste bara få berätta att jag är så glad o lättad idag. Träffade en läkare idag för att prata om planerat snitt. Hon var SÅ förstående. Helt underbar. Hon sa att det är 50% risk att jag skulle få en liknande förlossning igen (värksvaghet) och att jag absolut får ett planerat snitt. Känner mig så lättad, typ 5 kg lättare istället för de 5 jag gått upp :)
Jag förstår dina ta kar och oro. Jag blev flyttad en vecka på kub och de stämmer inte alls när.jag fick plus på stickan och symtom. Så funderar på om.bebis är liten från början eller vad detta stora hopp tillbaka kan bero.på.
Men på rul får man ju veta mer exakt.
Att borsta tänderna är ju omöjligt för mig just nu. Testade byta tandkräm men de spelade ingen roll :/
Sen drack jag mango Julie som jag annars gillar min den kom upp på en gång :( är inne i vecka 14 och längtar efter att illamåendet ska gå över. Äter och lergigan comp som fungerar för mig men hjärtat rusar o jag blir stressad av dom men ibland får jag stängt med de för o slippa vara helt däckad av illamåendet.
Mjölk kan jag inte dricka har inte gjort på år men potatis morötter som kokas i buljong är en favorit nu :D