Inlägg från: Mamacitaa |Visa alla inlägg
  • Mamacitaa

BF juni/juli

Jag är också jätte svullen detta är ju mitt fjärde så kanske därför men jag vet inte hur jag ska dölja för barnen..de har redan frågat 2 gng :p

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Mamacitaa

Jag har svårt att glädjas för jag mår så illa..helt sjukt vad olika man kan må i graviditeter a. .hemskt denna gng :(

• Mamacitaa
    Piwi skrev 2015-11-04 06:25:27 följande:

Jag har börjat sova så himla dåligt, kan vakna på natten och ha jättesvårt att somna om och bara vända och vrida mig.

Brukar inte ha några som helst problem att sova annars, snarare tvärtom!

Minns inte att det var så här med dottern förrän de sista veckorna innan fl...mystiskt!

Någon annan som lider av sömnproblem?

Jag har en liten här hemma som väcker mig på nätterna men annars vaknar jag av att jag är varm som ett element. .obehagligt varm :/
  • Mamacitaa
    Y o L o skrev 2015-11-04 12:29:40 följande:

Samma här. sjukt varm igår.... Samtidig som jag frös om fötterna o axlarna. Jättemärkligt, höll på att få värmeslag samtidigt som jag frös. Aldrig upplevt det tidigare :) man får vara med om nya grejer hela tiden haha!

Ja men visst är det skumt. . Först varm som bara den för o frysa och vilka sätta på sig flera lager med kläder haha :)

Vi går nog ut mer graviditeten efter kub testet för då ska barnen få veta o vad jag längtar : roligt om vi går en bild då som vi kan länka på tex Facebook.

Till föräldrarna skickade vi en bild på alla barnen och skrev när dom var födda o denna bebis plats är ju tom där o vi skrev "juni 2016" :D
  • Mamacitaa

Min mage är Stor på kvällarna..de syns verkligen att jag är gravid men på dagen går den att sälja under kläder :)

• Mamacitaa

Vi vill ha det som en överraskning. . Så känner vi just nu iaf :)

• Mamacitaa
    Y o L o skrev 2015-11-06 20:09:16 följande:

Jag tror alla får de tankarna ibland. Men jag utgår från att allt är bra :) så länge jag inte får en störtblödning eller liknande lever jag i tron att allt är som det ska.

Så lever jag oxå :)
  • Mamacitaa
    mb222da skrev 2015-11-07 11:49:40 följande:

Hej! Jag vill gärna vara med i tråden. Jag plussade i morse och känner mig lite skakis. Trodde aldrig att dagen skulle komma, vi har försökt i ca ett år. Men äntligen hände det. Nu känner jag en oro för ifall det kommer hålla sig eller ej. Men så känner väl alla. Enligt mina beräkningar är jag i vecka 3+5 och är beräknad den 18 juli. Det är vårat första barn och vi är så lyckliga av att blivit gravida. Ska bli skönt att följa fler som är gravida ungefär samtidigt :)

Grattis till plusset :)
  • Mamacitaa

Nej i vecka 7 går inte och se kön. Minns inte när det går att se exakt förutom vid RUL om bebis vill visa :)

• Mamacitaa

Första och tredje gången hade vi sex äl dagen eller 2 dagar innan och de blev tjejer

2a gng vet jag inte dör då fattade jag inte ens att jag var gravid :p

Denna gng vet jag inte heller men troligen runt äl ;) spännande och se vad det blir så jag mår mot sämre denna gng.

Svar på tråden BF juni/juli