Jennefer skrev 2015-10-26 14:31:25 följande:
Åh vad kul! Här vill jag bra med om jag får ????
Jag är i vecka 6 och har BF 23 Juni. Mitt första barn ????
Började med vidrig "mensvärk" i vecka 4, blev bättre efter en vecka. Sedan har det blivit riktigt ömma bröst (jobbigt när man är storbystad och van att sova på mage) humörsvängningar (känslan av att nästan börja gråta pga en viss produkt är slut i mataffären), trötthet, kramp i livmodern (trodde jag fick missfall men visade sig vara fler än jag som trott det).
Ska berätta för föräldrarna om ca 2 veckor har vi kommit överens om. Vi är båda 23 år.
Jobbar och pluggar också till gymnasielärare.
Nån mer än jag som är hästtjej och klurar på hus sjutton man ska fixa vardagen med 5 hästar när magen kommer??
Jag har oxå hästar men det har gått bra de andra gångerna :)
Sist hade jag problem med värk i ländsom strålade ner i benen, är sned i bäckenet efter att ha blivit omkullsparkad i hagen så antagligen var de det som ställde till att.
Så sista tiden fick sambon hjälpa till med vattenspannar om jag inte lessnade och gjorde det själv iallafall ;)
Jag har fått pojkarna på 3 timmar så inför förlossningen med sista så varnade bm mig för att ja måste åka in direkt när jag märker minsta tecken haha jo men visst!
Vattnet gick på morgonen men hästarna måste ju släppas ut och de skulle ha vatten och hö i hagen så jag gick och kånkade på det mendans sambon körde storebror till dagis.
Det satte minsann fart på det hela och det gick i 150 till BB!
Hoppas du får slippa foglossning och håller dig pigg så ska det säkert gå fint ska du se :)
Ang att berätta för syskonen så kom en av fröknarna på dagis fram till mig förra veckan och frågade när jag ska berätta att jag är gravid!
Vi har skojat lite hör hemma när vi har ätit att oj så tjock man är kanske finns det en bebis där inne och det snappade lillebror upp direkt såklart och berättade på dagis haha =)
Men vi väntar nog till v12 innan vi säger nåt om jag inte börjar må för dålig. ..