Ajvar skrev 2015-10-25 21:31:47 följande:
Hehe, ajvar 29 juni ska det nog vara :D
Haha ooops! Såklart! Lite tidigt att skylla på gravidhjärna kanske? ;)
sasaj skrev 2015-10-25 21:47:06 följande:
Hejsan! Jag hänger gärna på här med. Fick mitt säkra plus i går, hade ett i föregår som var svagt men nu är det säkert.
Jag är 27 år från Göteborg, inga barn innan men vart gravid innan. Fick ett ma i augusti vilket inte alls var kul, men ja nu är vi här igen och hoppas det går bättre nu.
Beräknade till 5 juli
Välkommen och grattis till plusset! :)
Donna85 skrev 2015-10-25 22:19:24 följande:
Hej! Hoppar in här jag med :)
Hade lite strul med att få ut p-pillerna när receptet tog slut så missade någon dag och blev förmodligen gravid men fick ett väldigt tidigt missfall.
Hade inte tänkt skaffa ett barn till men efter det så kände jag att jag vill nog faktiskt ha en liten till...
Fick en mens till mellan och nu ska den komma imorgon egentligen men fick ett plus igår :)
Känns inte riktigt verkligt ännu...
Testade mig häromdagen men kikade bara lite snabbt på testet och tänkte nähä det tog sig inte och kastade det sen fick jag ett infall att testa igår morse för brösten har känts så ömma och tunga & jag har mått lite illa hela förmiddagarna på jobbet i veckan...
Skickade ett sms till sambon på en bulle och skrev Gräddas, 37' i 9 månader och la till en liten bild på testet i hörnet ifall han inte skulle fatta ;)
Sen firade vi vår minsta pojk som fyllde år och när han skulle ta ett kort med mobilen såg han meddelandet och började gråta <3
4juli är den beräknad till.
Vi har 2 killar på 9 och 4år och som den hästtjej man är så hade jag såklart önskat mig en flicka efter mina crossåkande pojkar ;)
Innan vår yngsta kom så hade jag ett ma i vecka 12, riktigt jobbigt och nu känns det som låååånga veckor innan man vågar tänka att det ska gå vägen.
Grattis och välkommen! Vilket härligt sätt att berätta :)