MissIrene skrev 2015-10-26 15:32:46 följande:
Jag mår illa nästan hela dagarna, det blir bättre när jag äter och just ätit, sen kommer det tillbaka efter ett tag :( inge roligt, men somsagt, då vet man att lille bebben förhoppningsvis växer :D
Jag hade väldigt ont i nedre delen av ryggen, som mensvärk, någon vecka efter ägglossningen. då hittade jag dem som skrev att deras barnmorska sagt att om man vanligtvis har mensvärk i ryggslutet så är det helt normalt att ha så vid graviditet också :) sen en vecka efter plussade jag :D
Haha det är typ tvärtom för mig! Jag mår som sämst just innan jag ska äta och efter maten, speciellt efter. Just nu mår jag inte illa och då blir jag på en gång orolig, men det kommer och går. :) Hatar den oro, vill spola fram sisådär sju veckor!
Åh, skönt att höra! :)
MrsToledo skrev 2015-10-26 15:33:54 följande:
Hej,
Jag går gärna med här. Enligt appen så har jag BF den 29/6. :)
Andra graviditeten i år men detta blir förhoppningsvis första barnet. Förlorade en liten pojke i v 19 tidigare iår, och vill absolut inte vara med om fler missfall. Jag håller tummarna för mig själv, men även för alla andra här i gruppen också att allt ska gå fint och att vi mår bra och kan njuta av våra graviditeter .
Välkommen! :) Usch och fy, beklagar ditt missfall. Måste vara tungt när det är så sent, mitt missfall skedde ju jättetidigt så det känns inte ens jämförbart. Håller tummar och tår för er!