Tack! Molvärken slutade under kvällen, i natt har det varit lite lite bruna flytningar typ. Får se hur det går, ringer väl Mvc idag o pratar lite. Känner mig lugn i detta just nu iaf. Skönt att höra att andra haft blödningar o att det gått bra!
MissIrene skrev 2015-12-13 23:09:02 följande:
[quote=76113573][quote-nick]Y o L o skrev 2015-12-13 19:35:37 följande:[/quote-nick]Fick nyss en blödning. Inte jättemycket men färskt blod. Vad har ni för erfarenheter kring liknande? Tycker det molar i nedre delen av magen. Är i v 12.
Har ju haft inställningen att det går som det går, tänkt positivt o tänkt att jaha får jag missfall så får jag (typ). Nu känner jag mig rätt skärrad och orolig. Googlat att det inte behöver betyda något men det gör mig inte lugnare. Har ni några erfarenheter kring detta eller goda råd?[/
Jag fick en liten blödning för flera veckor sedan, då ringde jag 1177. Hon sa att jag inte skulle åka in ifall jag inte fick väldigt ont eller om det kom så pass mycket att jag var tvungen att använda binda, vilket det inte var för mig. Sen pratade jag med min barnmorska om det, hon sa att det inte alls är ovanligt med en liten blödning när livmodern växer och mycket händer där inne. Sen några veckor senare såg jag en livlig liten krabat på ul när jag gjorde kub.
Men är du väldigt orolig kan det vara skönt att ringa och prata med någon ändå :). Hoppas allt är bra!