• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • ebe91
    Y o L o skrev 2015-11-26 12:31:10 följande:

Hur går det med foglossning, känner du något? Jag har ännu inget, hoppas det håller sig så länge.

Jag fotade magen idag, börjar bli en fin liten kula, första veckorna såg jag mest fläskig ut haha. Tänkte lite samma sak, åker till solen i januari, kul att slänga upp en bild då!

Jag känner av foglossningen, ljög för chefen och sa att det var bra än så länge... Vill verkligen hinna jobba lite i vår! Jag kan inte sitta någon längre stund för då får jag jätteont i svanskotan, var mitt stora problem när jag väntade sonen. Ljumskarna värker när jag går med vagnen (går bara runt kvarteret ett varv!) men det är nytt för mig. Ländryggen känner jag ännu inget.

Hoppas du klarar dig från det!
  • Enny86

Hej!

Tänkte ge mig till känna här, har hängt med och läst en hel del här. Men det känns som en väldigt trevlig tråd de här. Vi väntar vårt första barn och är nu i 9+3.

I januari fick vi ett MA, så visst finns det en liten oro denna gång oxå. På måndag har vi ett inplanerat ul. Känns skönt att få se att pyret där inne mår bra. Vi gjorde ett vul i 7+3 och då såg allt bra ut, men dom ville göra ett till nu.

Bor i uppsals och är 29 år, har bf den 26 juni

• Mamacitaa
    Enny86 skrev 2015-11-26 17:40:41 följande:

Hej!

Tänkte ge mig till känna här, har hängt med och läst en hel del här. Men det känns som en väldigt trevlig tråd de här. Vi väntar vårt första barn och är nu i 9+3.

I januari fick vi ett MA, så visst finns det en liten oro denna gång oxå. På måndag har vi ett inplanerat ul. Känns skönt att få se att pyret där inne mår bra. Vi gjorde ett vul i 7+3 och då såg allt bra ut, men dom ville göra ett till nu.

Bor i uppsals och är 29 år, har bf den 26 juni

Grattis och välkommen :D

Skönt att de har koll denna gng och alltid trevligt och se bebis i magen :D
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Milia02

Hej hej

5 barns mamma som väntar nr 6 med bf 26 juli. Är idag 5+2 om sista mens stämmer.

Ska på vul nästa vecka för att längdbestämma graviditeten då jag plussade 8 dar innan beräknad mens...

• Lova123
    Mamacitaa skrev 2015-11-24 18:31:17 följande:
    Så pass :) Ja då kanske.jag inte ska spekulera så mkt ;) är ju en ppiller bebis så klart äl kan bli förskjuten då. Vilket test testade du med ?:)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
    Jag hade stickor från testlagret. Var väl också därför jag tvivlade så. Men tog digitalt dag 3 och visst var jag gravid.
  • tesselessan

Vad skönt att det är fler som magen börjar synas på. Är i 8+5 och hade lite panik över att ert redan börjar synas (apparna säger alltid att det är senare vet att ert är väldigt olika när det börjar synas) så jag har varit rädd att det är fläsket som växt. Vågar inte ställa mig på vågen igen för sist hade jag gått upp 3 kilo och då var jag bara i vecka 5.

• 111110

Jag är i vecka 10 eller 11 och jag har trott att jag gått upp men fick mig en glad överraskning när jag ställde mig på vågen -2 sen sist så totalt har jag gått ner 10 kilo sedan början av september.

• En del av oss

På mig syns det inget än under naveln än. När syntes det för er när ni väntade erat första barn?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • 111110

Ja för mig är det svårt att säga för när jag väntade första så tyckte jag aldrig att jag såg gravid ut, men tittade jag på bild så syntes det väl i v19. Denna gång vet jag inte då jag har en övervikt men jag blir väldigt svullen om magen hela tiden.

• ebe91
    En del av oss skrev 2015-11-27 14:58:52 följande:

På mig syns det inget än under naveln än. När syntes det för er när ni väntade erat första barn?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
    Tyckte jag fick en bula kring v 13-14 ngt med första. Nu ser jag ut som jag gjorde i v 20-22 (är i v 11).