BF juni/juli
Hej Får jag vara med här ?:)
Jag har BF 2 juni på min 30 årsdag :D men jag gissar på att jag även får vräka denna lilla bebis.
Hej Får jag vara med här ?:)
Jag har BF 2 juni på min 30 årsdag :D men jag gissar på att jag även får vräka denna lilla bebis.
BF lista
Mamacitaa - 2 juni,29 år,Sthlm, fjärde barnet
MissIrene - 6 juni - 25 år, Norrbotten, första barnet
Nilsonee - 20 juni - 23år, Bollnäs, andra barnet
Jennefer - 23 juni
Tesseresan - 26 juni - 25 år, Eskilstuna, andra barnet
Ajvar - 29 juni
MrsToledo - 29 juni
Odie - 30 juni - 27 år, Örebro, första barnet
Snorkfroken91 - 1 juli - 24 år, Norrbotten, första barnet
YoLo - 1 juli
Tilliiz - 2 juli
Nostalgity - 2 Juli - 26 år, Eskilstuna, tredje barnet
Luttiis - 3 juli - 26 år, Stockholm, första barnet
Emsanyeah - 3 Juli - 23 år, Norrbotten, andra barnet
Frida ahl - 4 juli - 29 år, Uppsala, andra barnet
Donna85 - 4 juli
Sasaj - 5 juli
Lova123 - 5 juli - 27 år, Skåne, första barnet
Piikachuu - 6 juli - 29 år, Skåne, första barnet
Enamorda - 6 juli - 31 år, Örebro, tredje barnet
Cadencee - 7 juli - 23 år, Jönköping, andra barnet
Krumbukt - 9 juli - 29 år, Norrtälje, andra barnet
Haha och jag är jätterädd för kejsarsnitt, vad olika det kan vara Jag får hoppas jag får en lika bra förlossning som senast, var bara inne på fl i 45 min innan sonen kom ut. Tre krystvärkar så var han ute. Men tredje gången brukar alltid vara lurig säger de ju
Haha, äsch då! /mvh hon som försöker acceptera att 30 närmar sig
Grattis och välkomna alla nya :)
Ja, 5 månader kvar =) Men jag känner mig oftast ganska redo för det hehe. Själv då?
Hej på er!
Vi väntar första barnet och är nu i vecka 6 (5+4). Bf midsommar 2016, inte så mycket firande där inte ;) plussade för en vecka sen när jag var på kvinnokliniken i ett helt annat ärende och samtidigt så var mensen försenad, så det blev ett rutinmässigt urinprov med positivt svar. Jag som haft hjärnspöken och trott att vi skulle få försöka länge innan det skulle ta sig. Men vi plussade på andra försöket! :)
Idag ska vi till barnmorskan för första gången! Men man vågar inte riktigt ropa hej förrän man får höra hjärtat slå..
Spännande att följa alla!
/Sara, 28 år från Norrbotten
FYI Alla mina emojies (smileys) ersätts av någon anledning med frågetecknen.
Well, well. Jag är på väg till mina 34 år, förlovad med mannen ur mina drömmar, och har en son som är 5år. Jag är inte riktigt hundra på min beräkning. Men det jag kom fram till var, BF den 5 Juli.
Vi ska berätta för barnen efter kub ul men våra föräldrar vet och en nära vän till mig :)
Tack ska ni ha. Lycka till alla ni andra ????