• hope88

IVFare i Stockholm?

Hur länge blödde ni efter ÄP? Blöder fortfarande lite rött, mer när jag går på toa då är det färskt i toan. BM som ringde idag trodde inte det var någon fara, troligen ett kärl som är punkterat. Men att de kollar imorgon

• hope88
    Hey.orange skrev 2015-12-10 22:21:04 följande:

Jag blödde nog inte alls så mycket efter, jag minns faktiskt inte! Var mest öm. Men det måste ju vara olika, de kanske kom åt något kärl hos dig. Eller sköra slemhinnor? Men kolla imorgon så ska det nog ordna sig :)

Okej tack för svar. Ja öm är jag ju också. Aa BM på kliniken trodde också der var ett kärl de kommit åt men att de skulle kolla idag. Hoppas allt ser fint ut! En dryg timme kvar nu =)
  • hope88
    Sjöblomman skrev 2015-12-11 10:31:11 följande:

Det känns kört nu. Världens mensvärk!

Nää ingen mens! :( Håller tummarna stenhårt att den håller sig borta! När har du TD?
  • hope88

Då är jag för troligen första gången ruvare på ett embryo :) Åhh vi är så glada! De övriga 2 odlas nu vidare men det var ingen toppkvalité på som lät det som så får väl se. Ska försöka leva i nuet och hoppas på det bästa :)

Tack för alla tummar ni hållt <3

Kram

• hope88
    Hey.orange skrev 2015-12-11 12:48:12 följande:

Hörrni tjejer - ni är helt underbara! Vad skulle jag göra utan er?

Jag har faktiskt tänkt ett tag att göra ett inlägg här och summera oss alla som är med i tråden. Med info, var vi är i processen osv, så vi har lite koll på varandra! Jag behöver det iaf, hjärnan har begränsad kapacitet numera...

Jag hoppas kunna redovisa det senare i kväll! Kram på er!

Tack detsamma =) Är så tacksam för stödet!

Det låter fint :)
  • hope88

Men titta så söt!! En mini Twinky <3 Stort grattis!!! Underbart =)

• hope88

Åh vilken fin lista du fick till Hey.orange :) Bra jobbat och tack :)

Kram

• hope88

Så härligt att höra om er tjejer som lyckats det ger verkligen hopp! <3

Är så rädd för ytterligare minus.. har ju haft så många minus genom åren blää.. varför ska det vara så Jobbigt och dessa ruvardagar går så långsamt är bara på RD 4 med ett 2 dagars.. hoppet lever men rädslan för minus är fruktansvärd.. ibland tänker jag kommer vi någonsin få se två streck på stickan och ibland tänker jag självklart..

Sorry för pessimistiskt inlägg

Kram

• hope88

Tack för stöd tjejer - Hey.orange och Twinky.IVF! Det betyder mycket! Håller med om att stödet här inne är något alldeles extra. Ingen som varit i den här situationen kan förstå hur det egentligen känns även om de kan tänka sig hur jobbigt det måste vara. Hoppet lever vidare så klart men tufft är det!

Kram

• hope88
    Sälma Riit skrev 2015-12-15 17:13:03 följande:

En nyfikenhetsfråga från en som inte var aktiv under ruvartiden: hur många försök har ni gjort?

Min egen ivf-historia är lång. Första barnet kom till på första ivf-försöket medan liten i magen tog betydligt längre tid på sig. 6 försök, 10 insättningar och 13 embryon har det krävts för ett plus. Det är inkluderat ytterligare ett plus och missfall på det.

Det är mitt och mannens första försök detta.

Vad härligt att det äntligen tog sig igen, grattis <3 Det ger även hopp om att det går även om det kan ta tid
Svar på tråden IVFare i Stockholm?