• hope88

IVFare i Stockholm?

Sjöblomman skrev 2015-12-06 14:26:35 följande:

Ja! Fast jag jobbar ju i Älvsjö så det är nära er andra.

Då är det nära :)
  • hope88
    Hey.orange skrev 2015-12-06 14:55:48 följande:

Till er som har äp framför er ;)

Tack för din beskrivning av äp :) Vad skönt att allt gick så bra! Ja det är ju som du skriver alla är vi individuella och känner av olika. Man får helt enkelt vänta in och se vad som händer :) Är också väldigt känslig nu. Kan börja tjuta lite när som hehe ;)

Har äp på onsdag troligen. Får mer besked imorgon på vul.
  • hope88
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-07 13:35:38 följande:

Välkommen hit =) Hur gick VUL idag?

Tack så mycket =)

Det gick bra =) Äggplock blir på onsdag kl 09.00 så ikväll tar jag ovitrellesprutan och imorgon vilodag.
  • hope88
    Iskristall skrev 2015-12-07 15:39:48 följande:

4 ägg, lite dålig skörd kan jag tycka. Hoppas de lever vidare till onsdag och ÄP! Och så hoppas jag på iallafall ett till frysen, jag vill inte gå igenom ÄP igen haha. Plocket gick under omständigheterna bra men jag reagerade dåligt på smärtstillandet. Har kräkts hela förmiddagen, fick dropp och intravenös medicin mot illamåendet.

Grattis till äp och jag tror guldägget finns där =) Håller tummarna stenhårt för det!

När är det insättning?

Det lät inte kul :( Vila dig nu och så hoppas jag du snart mår bättre! Har också dåliga erfarenheter av morfin. Kräks och har mig och sist jag fick sov jag ett helt dygn.

Kram
  • hope88

Fy vad jobbigt med huvudvärken Sjöblomman! Det kan man ju bli helt sänkt av :/

• hope88
    Susodus skrev 2015-12-07 15:46:02 följande:

Måndagen den 7 sep kl 14.55, alltså för exakt tre månader sedan föddes och dog vår sjuke son. Idag steg jag ut från Sophiahemmet kl 14.55 med två embryon i kroppen. Hoppas på gott tecken.

Jag beklagar sorgen <3 Stor kram till dig! Hoppas verkligen att det är ett tecken och att du får ett plus snart igen!
  • hope88
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-07 16:34:00 följande:

Vad härligt!!!

Ja =))
  • hope88
    Iskristall skrev 2015-12-07 19:00:08 följande:

Nä, helt unika kan vi ju inte vara även om det lät så på dem haha. Min sambo läste i fass om fentanyl som jag fick att den vanlig biverkan var illamående och kräkning, så så ovanligt kan det ju inte vara.

Beklagar Susodus! Nu håller jag tummarna för bättre tur!

Hope88, återföring på onsdag om de överlever!

Jag hoppas på guldägg nu!

Ja nu ska det bli guldägg!! Håller tummarna för insättning :) Kul att vi är så nära varandra!
  • hope88

Kan inte ena föreställa mig sorgen Susodus!! Stor hjärtekram till dig! Hoppas så för er skull att det går bra <3

• hope88
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-08 15:44:55 följande:

Fick NIPT resultat idag och det var väldigt lår risk för sjukdomar. Och så fick vi reda på kön på bebisen 

Nu kan jag äntligen byta till Södra BB 

Vad underbart! Grattis =) Blir det pojke lr flicka?

Härliga nyheter!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?