• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-18 13:52:47 följande:
    Jag gillar inte digitala alls egentligen. Visade inte gravid när alla andra tester visade ganska tydliga streck. Inte förrän 2-3 vevkor visad den digitala att jag var gravid
    Aha. Tänk att det kan vara så olika...
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 14:33:01 följande:
    Aha. Tänk att det kan vara så olika...
    eller hur så därför försåt jag inte varför folk litar blind på just den, iaf i början
  • Sjöblomman

Panik! Rensade avloppet och städade lite. Och nu när jag gick på toa var det ljusrosa på pappret. Vad tusan? Det får inte gå fel nu.

• Hoppsan2016

Ljusrosa borde väl inte vara så farligt. Färsk blod är farlig. Vila nu och ta det lugnt. Kram

Sjöblomman skrev 2015-10-18 15:37:06 följande:

Panik! Rensade avloppet och städade lite. Och nu när jag gick på toa var det ljusrosa på pappret. Vad tusan? Det får inte gå fel nu.

• Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 15:37:06 följande:

Nej nej nej! Har det kommit mer? Tänker på dig... Kan bara vara något tillfället..
  • Hey.orange
    Hey.orange skrev 2015-10-18 15:51:15 följande:
    Nej nej nej! Har det kommit mer? Tänker på dig... Kan bara vara något tillfället..
    Håller med hoppsan! Vila nu :)
  • Sjöblomman

Alltså det är inte jättemycket. Men jag stoppade nyss in Lutinuspinnen och då är det blod längst i toppen på den, inte jättemörkt utan mer ljust. Jag är så orolig!

• Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 16:04:22 följande:

Alltså det är inte jättemycket. Men jag stoppade nyss in Lutinuspinnen och då är det blod längst i toppen på den, inte jättemörkt utan mer ljust. Jag är så orolig!

Jag förstår dig! Men det behöver inte betyda något negativt. Ta en promenad och samla tankarna. Har du ont?
  • Sälma Riit
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 16:04:22 följande:

Jag blödde ganska mycket runt plusset, rent och färskt blod de värsta dagarna. Aldrig mer än ett trosskydd dock. Jag blev tillsagd att var det ett plus så kunde jag ta det lugnt så länge det inte blev en mer mensliknande blödning. Jag har varit på vul och har sett ett hjärta ticka så man kan blöda utan att det är någon fara :)
Svar på tråden IVFare i Stockholm?