• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 07:59:15 följande:
    Jag tänkte ringa direkt efter VUL, om allt ser bra ut där.
    Konstigt att de säger så olika med Lutinus, på Sophiahemmet vill de absolut att man fortsätter fram till samma dag som VUL och sen får man sluta efter det om det verkar ok.
    Börjar bli trött på dem nu, jag klarar mig inte med trosskydd utan måste ha bindor - USCH!
    Hm skumt! Ska nog fortsätta lite längre med härliga lutinus då!
    Den vagnen var också snygg!
    Idag ska jag köpa en liten present till min bästa kompis dotter som jag är fadder till. Hon är 1,5. Så mysigt! :)
  • Hey.orange

Ska ta cb digitalt med veckoindikator på tisdag tänkte jag och se om det har ändrats till 3+. Har någon av er testat?

• Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 07:56:16 följande:
    Alltså den här appen! Gick in flera gånger igår men inga inlägg, kollar nu och då har ni skrivit för fullt under gårdagen... Gah!

Förut var jag besatt av en bugaboo Buffalo men jag har svängt över mot Kronan city eller kronan duo s. Måste provköra med min man så klart men kravet är svängbara stora framhjul, lätt att fälla och smidig att köra.
    Vi var inne på den med först, men nu vill vi ha Donkey istället. Sen älskar jag vagnar, trots att jag har burit mina barn i bärsjalar tills de var 1 år och använde ingte vagnen alls, vill jag ha minst 3 vagnar hahaha (och 1000000 sjalar och ergonomiska selar )Cool
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 07:59:15 följande:
    Jag tänkte ringa direkt efter VUL, om allt ser bra ut där.
    Konstigt att de säger så olika med Lutinus, på Sophiahemmet vill de absolut att man fortsätter fram till samma dag som VUL och sen får man sluta efter det om det verkar ok.
    Börjar bli trött på dem nu, jag klarar mig inte med trosskydd utan måste ha bindor - USCH!
    Ja det är konstigt att kliniker säger så olika. Har läst om det innan i andra trådar också.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-18 08:18:26 följande:
    Hm skumt! Ska nog fortsätta lite längre med härliga lutinus då!
    Den vagnen var också snygg!
    Idag ska jag köpa en liten present till min bästa kompis dotter som jag är fadder till. Hon är 1,5. Så mysigt! :)
    Det valde jag med med crinone. Vad mysigt med present, här måste vi ta in studsmattan....mycket tråkigare 
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-18 10:21:55 följande:

Ska ta cb digitalt med veckoindikator på tisdag tänkte jag och se om det har ändrats till 3+. Har någon av er testat?

Nope, har inga kvar däremot vill jag köpa den vanliga CB, jag vill verkligen ha en plus på stickan och inte 2 streck hahaha
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-18 11:16:14 följande:
    Nope, har inga kvar däremot vill jag köpa den vanliga CB, jag vill verkligen ha en plus på stickan och inte 2 streck hahaha
    Okej :)
    Men 3+ borde det bli nu någon gång i vecka 6? Går in i vecka 5+0 imorgon :)
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-18 11:19:41 följande:
    Okej :)
    Men 3+ borde det bli nu någon gång i vecka 6? Går in i vecka 5+0 imorgon :)
    Jo precis, den borde visa 3+
  • Sjöblomman
    Hey.orange skrev 2015-10-18 10:21:55 följande:

Tänkte köpa ett till digitalt igår, testade först med vanligt CB i söndags men hade kissat för tätt inpå så plusset var inte så starkt. Hur som helst köpte jag digitalt då och testade på kvällen och då visade det Gravid 1-2 ( jag var i vecka 5, 4+4). Men jag köpte inget igår, tänker att det kan visa positivt även om det inte är det längre, så jag väntar till VUL om en vecka.
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-10-18 11:42:46 följande:
    Tänkte köpa ett till digitalt igår, testade först med vanligt CB i söndags men hade kissat för tätt inpå så plusset var inte så starkt. Hur som helst köpte jag digitalt då och testade på kvällen och då visade det Gravid 1-2 ( jag var i vecka 5, 4+4). Men jag köpte inget igår, tänker att det kan visa positivt även om det inte är det längre, så jag väntar till VUL om en vecka.
    Jag gillar inte digitala alls egentligen. Visade inte gravid när alla andra tester visade ganska tydliga streck. Inte förrän 2-3 vevkor visad den digitala att jag var gravid
Svar på tråden IVFare i Stockholm?