• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016

<3 <3 <3

Har skickat PM till dig imorse. Kram

Sjöblomman skrev 2016-06-14 16:38:49 följande:

Idag är vårt BF! Önskar så att den lilla hade stannat...

• Jazzgirl76
    Sjöblomman skrev 2016-06-14 15:38:49 följande:

Åh, vad jobbigt! Hoppas du snart får ett nytt datum att förhålla dig till med mer positiva besked... Kram
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-06-14 16:38:49 följande:

Ja åh så jobbigt sjöblomman! Kram!
  • Susodus

Är det ingen mer som fött ännu? Själv har jag tydligen gravidishias och går på regelbunden massage, dvs regelbundna stadiga utgifter, men det hjälper och har tagit bort den migrän jag hade, så på så sätt värt vartenda öre. Det positiva är att det inte är foglossning i alla fall. V 24 nu och sparkar rejält på kvällskvisten.

• Iskristall

Inte bebis här förrän i höst, v.23 här Vi ligger nära varandra Susodus, när har du bf? Jag har 31/10.

Jobbigt med ishias!

• Corall

Måste bara få dela med någon, vågar inte berätta för någon än: I två år har jag och min man försökt få barn, och sedan februari är vi i IVF-behandling. Det har (som ni alla vet härinne) varit tufft både fysiskt och mentalt. Men nu är jag gravid!!! Så tidigt, bara v6, så jag vet så klart inte hur det går. Jag ville bara dela med några, och säga att det finns hopp. Kram!

• Sjöblomman
    Corall skrev 2016-06-29 10:05:34 följande:

Måste bara få dela med någon, vågar inte berätta för någon än: I två år har jag och min man försökt få barn, och sedan februari är vi i IVF-behandling. Det har (som ni alla vet härinne) varit tufft både fysiskt och mentalt. Men nu är jag gravid!!! Så tidigt, bara v6, så jag vet så klart inte hur det går. Jag ville bara dela med några, och säga att det finns hopp. Kram!

Stort grattis!!

Gravid naturligt eller via IVF?
Svar på tråden IVFare i Stockholm?