• Nmg

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

Haha ja jag känner mig trött men inte sömnig mer "off". Suck. Ska bli skönt med helg! Mår du bättre idag?

Iskristall skrev 2015-12-08 09:59:50 följande:

På Ovitrellen står det ju i bipacksedeln att den ska vara ute ur kroppen efter 10dgr, men vet att jag läst på nätet att den är ute efter 14dgr. Så nånstans där. De andra sprutorna bör väl kanske hänga kvar i lika många dagar kanske? Sen kanske man kan bli glömsk av Progesteronet? Alltså Lutinus/Crinone.

• Nmg

Vad skönt att du mår bättre! Ömheten håller insåg några dagar för mig blev det bättre 3 dagar efter. Ja jag längtar till imorgon ser fram emot det så mycket! Men är så nervös, tänk om de ringer ich söger att ingen av de har klarat sig, det är ju ändå en långtidsodling. Känner mig lite knäpp, måste vara alla hormoner- men jag tänker på äggen som att det är bebisar. Haha inte bra att bli för känslomässigt bunden. Men det är så sjukt.. Om npgra veckor kan den ha ett tickande hjärta, svårt att låta bli att tänka så. Så här långt har vi ju inte kommit nån gång under de här 2 åren som vi försökt.

Iskristall skrev 2015-12-08 10:52:07 följande:

Ja, tack idag mår jag mycket bättre! Fast jag har ont i svanken och lite öm neråt ljumsklarna. Men illamåendet är putsväck iallafall...skönt!

Har börjat fundera på ev återföring i morgon! så spännande! Hur känner du inför återförande?

• Nmg

Håller tummarna för oss båda imorgon! Vilken tid ska du dit?

Iskristall skrev 2015-12-08 11:38:28 följande:

Javisst är det nåt att se fram emot, samtidigt som man är sååå nervös att nåt ska gå fel. Känns jobbigt att ha så få ägg att förlita sig på känner jag fortfarande. Men försöker övertala mig själv hela tiden...det behövs bara ett! tänk kvalitet framför kvantitet osv

Jag tror verkligen på att du kommer bli gravid om du får tillbaka ett långtidsodlat! Då är det en kämpe du får tillbaka!

• Nmg

15

Iskristall skrev 2015-12-08 12:01:56 följande:

Har tid 13.30. Du?

• Nmg

Haha skönt att man inte är ensam om tankarna/ känslorna

Emrony skrev 2015-12-08 12:17:58 följande:

Jag kan verkligen känna igen mig i det du skriver.

Är inte riktigt med i huvudet, förvirrad och inte lika kvick.

Det är verkligen så mycket känslor kring dom här små små kornen :)

• Nmg

Tack så mycket jättenervöst!

hope88 skrev 2015-12-08 14:25:53 följande:

Håller tummarna för era ägg nmg och Iskristall! Hoppas allt går som planerat imorgon för er! Kommer gå bra detta <3

• Nmg

Lycka till imorgon! Hur många äggblåsor har man sett på UL?

hope88 skrev 2015-12-08 14:53:25 följande:

Kan tänka mig det! Är nervös mest hela tiden :p

Skickar all postitiv energi jag kan till er båda :)

• Nmg

Ja hihi

Iskristall skrev 2015-12-08 17:42:29 följande:

Jo, det är väl så! Nä röka har jag inte tänkt börja med, vilken tur

Då hoppas vi kl 13.30 är en bra tid för återföring och 15.00 såklart! De bästa tiderna!

• Nmg

Förresten har ni börjat med lutinus än? Jag tog crinone i morse, ska ta nästa snart. Upplevde den som väldigt mycket enklare. Snart så kommer väl värsta biverkningen så man får ångra

• Nmg

Härligt! Du får väl uppdatera här imorgon hur det har gått

hope88 skrev 2015-12-08 18:49:34 följande:

Tack så mycket =) 10 st blåsor som såg bra ut tror jag det var

Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november