Första barnet BF juni 2016
Hjärtligt välkomna alla nya vad kul och grattis till era plus! :D
Pyretsmamma82 jag vill också ge ultraljuds bild till mina föräldrar och svärföräldrar i julklapp :)
Hjärtligt välkomna alla nya vad kul och grattis till era plus! :D
Pyretsmamma82 jag vill också ge ultraljuds bild till mina föräldrar och svärföräldrar i julklapp :)
Glädjen av plusset försvann nu..
Fick rosa flytning på pappret nyss... Har egentligen BIM idag.. Usch känns inge bra längre orkar inte gå igenom detta igen...
Idag har jag vart hur nojjig som helst :(
Har haft riktig mensvärk å det har känts som värsta Niagarafallen... Sprang snabbt till toan, men inget blod.. Inte ens lite rosa... Är detta normalt?
Är så otroligt rädd för att få MF :( Alla mina tidiga graviditeter har slutat i mf..
Hur mår allihopa nu? Har ni lika mycket symptom nu eller har de tilltagit? Minskats? :)
Hur mår allihopa nu? Har ni lika mycket symptom nu eller har de tilltagit? Minskats? :)
Förresten skulle de stå
Jag vet att jag är tråkig och gnällig :) meeeen är så skönt att "spy" ut sin oro. Sambon är typ jaja blir det det så blir det. Vill ju bara att lillen växer å mår bra.
Får jag ansluta mig till denna tråden? Jag fick mitt första plus förra helgen och har beräknat födelsedatum runt den 7:e juni 2016. Mitt första barn och jag är strax över 30. Jag är väldigt glad, men också orolig? Har haft många närstående som har fått missfall. Jag har själv mild PCO och hade ägglossning typ på dag 71 i min förra cykel (annars 40-42 dagars cykler). Vi blev dock gravida på första försöket!
Jag känner mig väldigt svullen och har lite värk i brösten samt lite illamående. Var på mitt första infosamtal hos barnmorskan idag och det börjar kännas verkligt! Har fått mina barnmorse-tider, UL, KUB och grejer bokade för resten av året redan!
Hur hanterar ni er oro för missfall? Bara försöker att tänka positivt? Jag har inte så lätt för det alltid? Naturen kommer ju att ta sin lag - jag försöker bara ta det lugnt och vara hälsosam för att hjälpa till på vägen. Jag har berättat för min syster och min mans syster och kommer berätta för mina föräldrar på måndag.. annars håller vi det tyst ett tag!
Lycka till allihopa! Vi får stötta varandra här!!
Jag hoppas också att vi håller varandra sällskap genom hela graviditeten hade varit så roligt :)
Hej! Hoppar in här... Plussade imorse, beräknar till 13 juni ca!