Första barnet BF juni 2016
Kommer vänta definitivt till efter nyår med att kläcka det på jobbet, om man inte skulle få värstingkulan.. "Började med julmaten lite tidigt" går ju liksom inte hem
Ni andra?
Vi har berättat för vår närmsta familj, dvs föräldrar och syskon, men det är för att vi ju fick missfall i maj och vill gärna ha dem som stöd om vi skulle behöva gå igenom det igen.. Men nu har vi många tummar som hålls för oss och att det går bra :) vänner kommer vi nog vänta med så långt det går, allt beror ju på hur man mår och så också.. Behöver jag springa ut från föreläsningssalen och kräkas så lär jag ju få förklara nåt liksom ;) men så länge det går, och minst tills vi har passerat samma vecka som MF sist.
Är de så lång tid till BM? Man kanske ska ringa och boka tid idag?!
Jag misstänker också att de struntar i det första hälsosamtalet och kör inskrivning direkt, eftersom jag rätt nyligen var där. Inget jag vet egentligen, men jag har fått för mig det eftersom jag är i v 11 när jag först kommer dit, vilket jag var när inskrivningen var sist.
Hej hoppas få hoppa in här hos er
Var med i Bf Juni 2015 gruppen men fick konstaterat MA i slutet Nov i v 13. (Dog v 6)
Så nu tänkte väl kroppen att det är dags för ännu ett september-plus och Junibebis! 1år o 4 dagar efter mitt första plus så fick jag svaaagt streck på testlagrets i morse. Testade efter jobbet med Clearblue PLUS som visde ett rätt så tydligt plus
Mitt(25 år)o sambons(26 år)första barn .
BIM-2 16.30
BIM-2 07.00
Vad sa dem på mvc när ni ringde? funderar själv på att ringa imorgon men blir så himla nervös. Vad säger man. -Hej jag e gravid. Hehe näe men seriöst. Vad sa ni och vad sa dem?
Testade positivt idag och har vad jag räknat ut bf 2 juni ?????? Hur gamla är ni? ??
Lite nyfiken och tänkte det kunde vara kul om alla svarar på lite frågor.
När plussade ni?
Kände ni nå symptom innan?
Vad har ni för symptom nu?
Vilken vecka är ni i nu?
Vilket barn i ordningen?
Vart bor ni?(Län eller stad)
Jag kan börja.
Plussade BIM-2
Fick superömma bröst ÄL+3 som höll i sig hela vägen och molvärk BIM-3.
Känner samma symptom som innan plus sjukt trött vid 18-1p på kvällen.
Är i v3+6 med första barnet
Bor i Västerås