Marty88 skrev 2015-12-01 17:49:48 följande:
Här är det nu v 13+1! Vi har tagit oss förbi vecka 13 och börjar äntligen kunna förstå att det är på riktigt :)
Gjorde ett fantastiskt första intryck på min första dag på praktiken idag - spydde tjugo minuter efter passets början... Haha! Tur de tog det med ro, och efter en förklaring så är det ju inga som helst konstigheter, mest jag som tycker det var lite pinsamt. :)
Oj vilken arbetsdag :) Tur att de förstod dig ;)
Är i vecka 10 (9+4) idag och bara längtar så till jag också är förbi de första 12.
Var på inskrivning idag på MVC och det gick hur bra som helst, men min makes jobb hade klantat sig! Vi ska på UL den 18, och han har pratat med sin chef om varför han måste ha fm ledig och fått ledigt. Sen lägger schemaläggaren en tur på honom i alla fall på fm. Så min man fick gå till honom och förklara att den tiden måste han vara ledig. Det gick inte riktigt fram så tillslut fick han säga att det var väldigt viktigt för vi ska på UL. Då fattade han :P
Ranchen117 skrev 2015-12-03 12:15:51 följande:
Halloj alla blivande sommar-mammor.
Är själv i v 13+3, och det utvalda datumet är 05/06, vilket jag kan tycka verkar vara en bra tid på året att få bebis på :)
Så otroligt spännande och läskigt på samma gång.
Har helt plötsligt börjat "boa", och ser saker som måste tas itu med. Ordning och struktur är en känsla jag får. Jag som annars är rätt rörig. Tex att det där med julen är inte så viktig med julpynt etc, Men nu jäklar ska här donas. Haha :D
Någon som känner igen sig?
Vad kul! Grattis och välkommen. Ja en hel del har man börjat tänka på vad som ska göras och inhandlas. Men julen kommer först, tar en dag i taget fram till nästa år! Och vilket år det kommer bli! :D