Första barnet BF juni 2016
Vad bra att ni är fler som tänker vaccinera sig! Fick inte riktigt svar från BM vid hälsosamtalet om man ska eller inte, så bra att man kan få prata av sig här.
Vad bra att ni är fler som tänker vaccinera sig! Fick inte riktigt svar från BM vid hälsosamtalet om man ska eller inte, så bra att man kan få prata av sig här.
Tack risken hade för mig sjunkit från 30 till 3%. Allt såg perfekt ut. Jag har ju gått hos gyn pga upprepade MA och tyvärr väldigt väldigt många missfall.
Tack!
Någon som kollar på tv 3 vad ettbarn kostar?
Har kollat en stund nu på tv3, och måste säga att barnen var så söta när de skulle kolla vad de tror familjens budget ligger på! De lägger "lite pengar" på banken och en inkomst på 500 men boendet kostar 2000. Så söta! ville bara krama alla
Idag gick jag in i v.10 känns så bra :D
Blir lite avis på er som redan ser. Jag har redan en kula men inte av babyn utan jag är bara tjock. Försöker träna men det har gått trögt länge. Men hittade en annan bildtråd med kvinnor som har ett BMI över 30 och deras gravidmagar :) Längtar så till man kan se på mig att det är något där inne.
Och ja, jag vet att bara för att man har BMI över 30 betyder inte det att man är tjock. Men det är i alla fall något som man kan jämföra med. Har själv BMI på 28.
Jo det stämmer att livmorden ligger ovanför urinblåsan. Kan anatomin ganska bra.
Någon mer som känner ett hugg i magen då man hostar eller nyser? Har känt lite på magen och den känns öm, antar att det är för att magen växer :)