• Hoppsan2016

Gravid efter IVF hösten 15

Nån som bor i Stockholm och ska på babymässa imorgon?

• Hoppsan2016
    Junilängtan skrev 2016-03-18 06:11:53 följande:
    Då ska jag lägga det på minnet. Tack :)
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-17 23:38:45 följande:

Nån som bor i Stockholm och ska på babymässa imorgon?

Underbara baby? :) Jag ska dit på lördag är det tänkt, så du får gärna berätta om det var något att :)
    Japp, underbara baby =) Jag  köpte lite kläder, sängkläder till vaggan/vagnen, filtar, en mobil till skötbordet. Fanns rätt billiga amningskuddar om man vill ha den, och lite annat gått.
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2016-03-18 16:11:30 följande:
    Oj babymässa! Det har jag helt missat :)
    Var det bra?
    det var helt ok =) Den är imorgon med om du vill gå ;)
  • Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2016-03-29 14:08:11 följande:
    Ang mjölkstockning så tror jag att man jan få det om man har del storlek. Majoriteten an alla kvinnor lär ju ha för små bh så det är väl därför man varnas. Jag är ganska säker på att min storlek är rätt och jag hade dom sagt med bygel förra gången utan problem! Dessutom är byglarna i changes amningsmodeller lite mjukare än i de vanliga.
    Jag har haft mjölkstockningar med alla 3 barn. Hade rätt strl på bh, men och utan bygel och inget hjälpte iaf....Tyvärr, lär få den nu igen....Men nu vet jag iaf hur man ska hantera den 
  • Hoppsan2016
    frucgsvensson skrev 2016-03-29 11:12:38 följande:

Hur mycket rör sig era små i magen nu i de högre veckorna? Går in i vecka 31 idag och tycker sedan några dagar tillbaka att rörelserna är annorlunda på något vis. Lite mindre utspritt under dagen och mest på kvällen, fast ändå inte som förut.

Går in i v 30 imorgon och hon rör på sig fortfarande rätt så mycket. Men mest på kvällar. Var på BM kontroll i torsdags och hon tokvägrade att vakna för att få lyssna på hennes hjärta. BM såg att den var ok men kunde inte höra. Vi försökte att väcka henne i ca 10 min men hon vägrade hahaha. Sen när vi gick därifrån vaknade hon till haha
  • Hoppsan2016

Precis. Håller med

Sälma Riit skrev 2016-03-29 16:54:18 följande:

Det är just det att det är en massa andra orsaker som ger mjölkstockning och kanske inte främst för liten bh eller bada kallt som jag också hört. Och gjort och fått panik för men inget har hänt.

• Hoppsan2016

Gick där en gång, för att få göra NIPT och sen bytte till södra BB. Gillade inte bm jag hade på mood, bättre på södra BB men nu måste kanske byta igen grrrr. Inte så kul att byta när man är i v 31....

Sälma Riit skrev 2016-04-06 10:57:44 följande:

Moodgallerian, BB Stockholm.

• Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2016-04-06 18:47:25 följande:
    Den jag har är bra faktiskt! Men det där är ju så slumpmässigt. Trist att byta så sent :(
    Jo väldigt =(
  • Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2016-04-12 20:15:58 följande:
    Jag tycker att det går såååå långsamt :)
    Jag med och går in i v 32 imorgon.....
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15