Gravid efter IVF hösten 15
Vi ska oxå på RUL imorgon :)
Idag gick jag in i v.20. Kan inte förstå att vi är halvvägs! Imorgon är det äntligen dags för RUL med. Spännande & nervöst.
Vi ska oxå på RUL imorgon :)
Idag gick jag in i v.20. Kan inte förstå att vi är halvvägs! Imorgon är det äntligen dags för RUL med. Spännande & nervöst.
Spännande :)
Ah just, blandar ihop. Min hjärna är gravid-flummig.
Nej, vi bägge vill vänta och se.
Tack tack :)
Vi ska nog också beställa en snart. På tisdag åker vi till Teneriffa och efter det beställer vi nog en vagn wiii
Vi beställde vagn för en vecka sen, hade räknat med en leveranstid på omkring 15 veckor. Meeen, den kommer redan om 5-6 veckor. Nåja, vi är ute i god tid i alla fall, haha.
Lycka till på rul imorgon Gweny och hoppsan2016! :)
Idag var äntligen RUL! Allt såg bra ut. Var en väldigt livlig krabat. . Hon höll med datumet som
SU, 11/6.
Svårt förstå ändå att vår lilla 4-celliga klump blivit till en liten människa.
När jag var gravid med mitt andra barn sa läkaren redan i v13 att jag väntade en pojke. Bodde utomlands då och där gör man UL varje läkarbesök ( man går bara till läkare där) Jag trodde inte på honom och sen när jag flyttade tillbaka och gjorde UL i Sverige frågade jag läkaren om det ens möjligt att se könet sååååå tidigt och han sa ja, om man är duktig läkare. Så jag har svårt att tro att man kan säga fel i v 20. Men visst det kanske har hänt nån gång....
Och läkaren hade rätt....vi fick en pojke
Du har helt rätt i det. Jag skulle ändå inte klä min pojke i en klänning. Färger spelar ingen roll. Hur andra gör bryr jag mig inte om.
Jag menade mest om det är vanligt att man ser "fel"?
Jag kommer nog att få vänta ett tag innan jag känner buffar utåt, har moderkakan i framvägg och då kan det ta lite längre tid innan man känner bebisen. Jag TROR dock att jag känt rörelse på insidan, men svårt att veta om det är bebis eller bara bubblor.