Jasmin Karlsson skrev 2015-11-19 16:16:20 följande:
Trodde jag började må bra (är i v 14 nu), hade inte kräkts på flera veckor, men nu började det igen. Inte så mycket illamående, men helt plötsligt vänder det sig i magen och jag måste kräkas. Särskilt när jag ätit. Som att magen glömt hur man bearbetar mat. Sen efteråt är man pigg igen och hungrig, så då vill man äta igen. Konstigt. Även fått sug på godis! Det har jag inte varit sugen på på typ 2 månader, och jag som annars är en godis- och chokladgris. Köpte karameller, gott! Är nog ett bra tecken att man börjar få suget för mat och godis igen, har ju precis tagit igen den vikten som jag tappat första tiden pga illamående och kräkningar.
Jag har också börjat må aningen bättre, är ju också i v 14. Men inget gott som inte för något ont med sig. Jag störs nu av en äcklig smak i munnen som uppstår efter jag ätit. Ju sötare mat desto vidrigare smak. Inget godis med andra ord. Äter vicks blå efter maten men det är ju inte heller så gott. Borsta tänderna funkar inte för nära inpå maten så morgonens frukost måste alltid döljas med halstabletter. Hoppad detta går över snarast!