• Gweny

Gravid efter IVF hösten 15

CarMa skrev 2015-11-10 22:22:05 följande:

Har haft som du, blödningar med koagulerade klumpar, men bättre att tänka positivt än negativt.

Jo är ju det. Går upp och ner dock.

Har nytt vul sen i v.13 igen.
  • Gweny
    PippiL8 skrev 2015-11-11 11:36:04 följande:

Jag längtar verkligen efter att få se det där tickande hjärtat! Vågar dock inte  hoppas alltför mycket riktigt än. Är glad för varje dag som går :)

Välkommen in. Så härligt att ni lyckats!
  • Gweny
    frucgsvensson skrev 2015-11-13 15:29:16 följande:

Alltså kommer inte mina inlägg upp eller blir jag bara otroligt ignorerad då jag gör ett inlägg? Tycker att alla hoppar över det jag skriver och skriver nytt eller svarar på andras inlägg..tråkigt.

Jag svarade dig på en annan sak längre upp. Ditt senaste har jag som hoppsan...barn sen innan, men sambons första.

Normalt tänka så som du gör...vore konstigt annars! Största som sker i ens liv. När vi åkte hem från bb med min 1a, så tänkre jag "låter dem oss bara gå iväg med bebisen" vi kan ju inget.
  • Gweny

Går in i v.11 idag, skönt men tiden går så sakta. Finns det snabbspolning??

• Gweny

Jasmin k>> jag hade besök på jobbet idag av små 2 månaders 2äggstvillingar! sött med 2.

Lulak>> skönt att det går framåt med veckorna!

Om 2 veckor ska jag på vul igen...hoppas allt fortfarande ser bra ut då!

• Gweny

Mom2012>> jag har inte exakt men v.6+ var min 8 mm.

Ettplusett>> så bra att alla erbjuds kub-test! Hade ni en pigg krabat?

Jasmin>> jag vågar inte skaffa nåt än. Men vi kommer behöva mycket. Har dock fått en spjälsäng av en vän förra året.

Ska ni alla ta reda på könet? Vi kommer inte det, så få överraskningar i livet ändå tänker vi.

• Gweny
    ettplusettlikamednoll skrev 2015-11-18 21:01:18 följande:

Tackar som frågar!

Det gick så bra det kunde gå! :) Den lever och frodas!  

Bebisen sprattlade omkring för fullt, var pigg och verkade frisk!

1 av 20 000 för sannolikhet på kromosomfel. Dvs typ helt obefintligt.

Åh Så skönt!! Jag frågade om det också ovan.
  • Gweny

Frutopia>> härligt med vecka 12! Går själv in i det på söndag! Jag skulle bara ta lutinus fram till 1a vul sa dem.

Mom2012>> dem växer ju fort i dem veckorna, så håller tummara det ändå är ok! Tycker man läser om olika storlek i veckorna överallt.

• Gweny

Ettplusett>> är i v 11, men erbjuds inte kub då det bara är över 35 år här! Är 34, så känns lite orättvist. Bra ni blir erbjudna!

Mom2012>> uch jobbigt att gå och vänta....tortyr. Vet känslan. Fått göra det också då dem varit osäkra pga mina kraftiga blödningar i början. Evighet till nya vulet... *styrkekram*

Jasmin>> jag är vanligtvis också en godisråtta, me vid graviditet tappar jag sug på godis och dricka...haft så innan med.

• Gweny

Jasmin>> oj ja små barn tänker ju inte som vi och säger hursomhelst.

Googla lite..vet det finns bra barnböcker om hur bebisar blir till. Vet en...men kommer såklart inte på vad den heter...

Går in i v.12 idag! Overkligt. Nytt vul om en vecka.

Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15