Jasmin Karlsson skrev 2016-05-17 13:19:26 följande:
Så där kände jag också vid första graviditeten. Jag kände att det var så praktiskt att vara gravid, man hade alltid bebisen med sig och behövde inte tänka på att packa skötväska och sånt, haha! Jag gillade att vara gravid (hade inga stora krämpor). Jag förstod inte alls alla som klagade och ville föda. Jag födde då 6 dagar efter BF men hade inte haft så mycket emot att vara gravid längre.
Den här gången längtade jag till att föda och tyckte väntan var svår, men det beror på att jag var så orolig för bebis i magen i och med att den andra tvillingen hade dött. Nu känns det bättre, jag kan titta på henne när som helst och se vad hon gör och att hon andas och lever.
Skönt att höra att man inte är ensam om dom tankarna, hehe :)
Jag har faktiskt klarat mig väldigt bra undan jag med måste jag säga, iallafall då man hör hur vissa andra här har haft det. Men jag tycker verkligen att det är tungt nu. Kommer knappt upp ur varken soffa eller säng och det är där jag spenderar mest tid nu. Är såååå trött.
Jag vill ju såklart träffa lillprinsen och se hur han ser ut och allt sånt! Kommer bli så mysigt!