Selen mot tpo-ak?
Nu då? =)
kram på dig
Känner du nån skillnad i ditt mående sen du började med selenet? :)
Kramar
Nu då? =)
kram på dig
Aj då! Men vad bra att det gick fort med tiden! Håller alla tummar för att detta går vägen nu! =) Ska du ta sprutan själv eller gör du det hos mottagningen? Känner du någon skillnad i kroppen efter tabletterna?
Jag har inte lagt märke till något särskilt, det har varit så mycket annat under den här tiden tyvärr. Men jag fortsätter äta selenet och ska snart se till att ta nya prover. =)
Kroppen är konstig den här månaden iaf, verkar som att äl redan är på g... Är på dag 9 idag. Har några äl-tester kvar från förra månaden men vi skulle ju pausa försöken nu ett tag så jag vet inte om jag ska använda de öht. Vi vill ju få syskon men det är lite för mycket uppförsbacke just nu vilket är orsaken till att vi tänker oss att inte vara så aktiva i försöken. Klurigt..
Kram
Lycka till idag! =) Hur känns det i kroppen? Inga biverkningar av tabletterna?
Vi har försökt sen maj 2014, har gått till min gyn som jag fick hjälp av med dottern men han är inte så pigg på att hjälpa till känns det som. Har iofs fått ovitrelle en gång och pergotime en gång under tiden men utan lycka. Skulle få pergo fler gånger men sommaren kom i vägen med semestrar och stängt på mottagningen.
Tog äl-testerna (och beställde t o m fler som kommer idag på posten.. ) och jag fick utslag redan igår på cd 13. Har inte haft så tidigt utslag öht på 1,5 år.. Får se hur vi gör nu.. Kan inte bestämma mig riktigt.
kram
Förstår precis känslan.. ! Jag tror på dig! =)
Kram!
Hur har det gått för dig? Har varit lite "off" och inte haft ork för Familjeliv. =(
Jag tror jag svimmar! Var precis på vul och 2 (!) äggblåsor har vuxit! Ska tillbaks på fredag igen och kolla en gång till. Förhoppningsvis får vi mysa i helgen!
Tjoho! =) Grattis!!! Fortsätter hoppas för din skull nu! =)
Jag testade inte i morse, det var så mycket svagare igår så jag ska avvakta någon dag så att jag ser att det är helt negativt. Nu har vi iaf pratat om att vi ska försöka aktivt igen och har det inte tagit sig kring jul/nyår så ringer vi min gyn igen så hoppas jag få Ovitrelle vid ÄL. Vet inte hur jag ska räkna min cykel riktigt men jag har köpt massa äl-stickor så att jag kan testa kontinuerligt. Förra året kom plusset på ÄL-stickan 6 dgr efter att jag slutat blöda efter MF:et så jag hoppas på snabb ÄL nu också.
Så klart!
Nej, inget mer. Allt är så konstigt det här.. =(
Tack! =)
Kram!
Åh, jag håller alla tummar idag! :)
Ja, verkligen. :(
Stor kram
Men då! :( Vilka D-vitamintabletter tar du? Är det på recept? Håller tummarna för att du får komma till endo! Hur gick VUL? :)
Mådde skit hela gårdagen (huvudvärk) och somnade kl 18.30 och vaknade 10.00 i förmiddags. Kul sällskap... Kroppen har iaf satt igång och rensat ut mf:et nu, blöder så jäkla mycket! Gah! :/ Hoppas det går över fort.
Kram!
Ok! Jag kör ganska starka från Hälsokost, betydligt mer än den dosen som finns i vanliga multivitamin.
Håller tummarna för dig! Annars kan man väl skriva en egenremiss tror jag..?
Åhå, åh vad jag håller hoppas för dig! =) Så spännande! Hur gick det att ta sprutan? Den sitter väl i i 10 dgr och ger falska plus. Dottern är ju pergo+Ovitrelle-barn och jag testade från dag 3 efter Ovitrellen för att se hur sprutan gick ur och testerna blev svagare.. men sen blev de ju starkare igen. =)
Tack! Det verkar ha gått över, blev nästan som en vanlig mens. Så nu är det äl-testning på g. Typiskt att mannen har en del inbokat så att han ska på långväga resor på kvällarna titt som tätt framöver.. men men, allt går att lösa. =)
Kramar!
Hej!
men så trist :( :( vad får du för behandling då?
Men det måste väl kunna bli tidigare om värdena blir bättre o medicinen hjälper?
Försåtr det :( usch skickar massor med kramar till dig!!
Ja, så störigt :( Märkligt dock är att jag verkar ha fått ägglossning ändå, eller "falsk" ägglossning. När jag var där förra tisdagen på vul syntes inga äggblåsor som vuxit, onsdagen negativt äl-test, men på torsdagen fick jag rejäla äl-flytningar o har haft ont sen dess, i söndags var det värst, och både söndag och måndag fick jag positiva äl-tester. På söndagen var testet mycket starkare än kontrollstrecker och på måndagen var det lika starkt som kontrollstrecket.. Tror inte det blir något, men kanske kanske att det blev äl ändå? läkaren sa iallafall att det är möjligt att en äggblåsa skulle växa.. Får se helt enkelt. Får jag ingen mens efter nyår ska jag ta tabletterna o framkalla mens iallafall!
Fick svar på mina nya prover i fredags också, och är tydligen övermedicinerad, så det är dåligt åt andra hållet, men mår lite bättre än förut, så det är märkligt. Min kropp verkar inte vilja konvertera t3 ordentligt, så ska försöka få testa det =)
kramar