• Zamira

IVF oktober 2015

Elsie12345 skrev 2015-10-27 15:22:28 följande:

Men ni som testat pos, hur många dagar efter ET gjorde ni det???

Jag såg en antydan till plus på rd7, men jag räknar inte det som första dagen med plus, utan testade på rd8, i fredags, och då var det ett svagt men fullt synbart plus med CB Plus :) Så rd8! Men så tidigt fick jag inte plus förra gången, då fick jag ett jättesvagt på rd11.
  • Zamira
    MålaMittHjärta skrev 2015-10-28 07:51:12 följande:

Hade en liten tanke att tjuvtesta idag men blev väckt vid 4, gick på toaletten och sen insåg jag mitt misstag :P

Japp blir väl att spara sig till td på fredag då. Bara två dagar kvar :)

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
    Fast är ju egentligen ett bra misstag, bättre att hålla sig, och nu är det ju bara en morgon till, sen är det testdag!! :)
  • Zamira
    skatten12 skrev 2015-10-28 08:19:50 följande:

RFSU tester är dem mkt sämre än cb ? Får starkt med cb men inte RFSU ( stickor ) ......

Jag har ungefär samma, men jag testade med TLs stickor, och de blev inte alls lika starka som CB, men det är nog bara så det är, jag oroar mig inte så mycket över det :)

Men det digitala sa 2-3 veckor idag, och det fick jag inte se vid förra försöket, så nu känner jag mig väldigt positiv! :)

• Zamira
    skatten12 skrev 2015-10-28 16:08:54 följande:

Vilken rd ?

Ska köpa digitalt tills på Td :)

13 nu, testade i lördags och fick då 1-2 veckor, så övergången till 2-3 kändes fantastiskt! :)

Gör så, jag har ett kvar som jag ska ta på min td på lördag :)
  • Zamira
    Elsie12345 skrev 2015-10-28 18:08:18 följande:

tror ni cb digital är bäst/säkrast? 
    RD 10 imorgon (3-dagars), tänkte testa på fredag...

De är väl inte så superkänsliga som vissa andra test är tror jag, jag fick plus med CB Plus (ett svagt sådant dock) i fredags men fick sen negativt med digitalt CB, men jag är ändå för digitala test, för då får man ju svart på vitt om det är positivt eller inte, så känner jag iallafall.. Och det kan ju ha varit jag som inte hållit mig tillräckligt länge, och att det var därför det blev negativt. (För fick gravid 1-2 veckor på lördagen)

Hoppas att du får ett fint svar på fredag :)
  • Zamira
    Elsie12345 skrev 2015-10-30 05:18:00 följande:

Jag var nyss upp och testade, med cb digital, fick "inte gravid" ???? Sjukt jobbigt

Men RD 11 idag, vad tror ni? Finns det ngn chans att jag kan vara gravid???

Det kan vara för tidigt, många får ju inte positivt förrän senare, så jag hade avvaktat :)
    När jag testade första gången denna gång så fick jag svagt positivt med ett vanligt test, men med digitala så fick jag "inte gravid", men då var det för tidigt för att det digitala skulle ge utslag!
  • Zamira
    MålaMittHjärta skrev 2015-10-30 15:56:28 följande:
    Jo det blev ett plus :) 
    Totalt förvånad och har riktigt inte fattat det :)
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
    Oh vad roligt, stort stort grattis!! :)
  • Zamira
    Elsie12345 skrev 2015-10-30 21:52:22 följande:

Mitt idag var det en liten ljusrosa blödning, nu ikväll en liten klarröd... Hur gör jag?

Tack för nr!!!!

Jag blödde ganska mycket förra försöket, men jag fick besked från min klinik om att fortsätta med lutinus trots det, det var tom så att efter att jag fört in den så åkte den ut igen, men trots det så skulle jag fortsätta tills min td som var flera dagar senare..
  • Zamira

TD idag, och ett fint plus på klinikens test :)

Så på måndag får jag äntligen ringa till mina kliniker och meddela resultatet!!

• Zamira
    Fritzi skrev 2015-10-31 09:14:25 följande:

Verkar som om det varierar en hel del mellan den TD som sätts. Min är satt till RD 13 och då är det ändå 3 dgr innan beräknad menstruationsstart.

Vad har ni andra för TD?

Jag har på RD16, med en 2-dagars :)
    Men vet inte hur det är i förhållande till min menscykel, har kört långa protokollet så vet inte när den skulle ha kommit..
Svar på tråden IVF oktober 2015