Ett namn skrev 2015-10-09 14:41:03 följande:
Verkligen!!
Jo det håller jag med om :) Min läkare sa att de försökte få fram mellan 5-15 ägg så tänker att är det inom det så är det bra!
Vart gör ni IVF:en?
På Sahlgrenska verkar det som att vi får olika tider, jag fick alltså sista vid 12. Antar att det är för att hamna så nära 36h som möjligt med ovitrellen. Vi ska komma in 10,30 så blir lite väntan. Förstår att det är jobbigt med 3h väntan. Hade ni med er något att sysselsätta er med?
Okej, ja men då ligger vi ju båda inom ramen för det :)
Vi gör den i Örebro, men undersökningar och sånt i Karlstad. Försökte fråga om de visste hur det blev, men det bestämdes tydligen senare idag eller måndag, beroende på behandling så bestämde labbet det sa hon jag pratade med..
Ja då får ju ni också vänta lite grann. Nja, låg ju i sängen, grejade med telefonen, så denna gången ska jag ta med datorn, och hörlurar så kan jag lyssna på musik, eller surfa, så går kanske tiden lite snabbare :) Och denna gången ska jag skriva ner alla mina tankar efteråt, för annars så kommer jag att glömma det, och det kan vara en kul sak att jämföra med nästa försök (även om jag hoppas att detta blir sista)