• Sookie85

Vi med PCO/PCOS som kör IVF september 2015

Ruvarlista:

Sookie85 RD 0. embryo ICSI försök 3.

• Sookie85

Hur ofta ska ni ta Lutinus? Jag har gjort FET och ska endast ta morgon + kväll, nån mer?

Har TD 5/10

• Sookie85

Fick dropp för att sänka mitt immunförsvar, så kroppen inte stöter bort embryot.

• Sookie85

Ringer min klinik imorgon, har tagit lutinus3 gånger förr, men ska bara ta två gånger nu...

• Sookie85

Hej Kajo!

Jag har nyss fått detta dropp, ser ut som filmjölk.

Fick det även förra gången utan resultat men det ska tydligen vara bra och som du säger så sänker det kroppens egna immunförsvar och gör så att embryot lättare får stanna kvar för kroppen.

• Sookie85

Är på RD 7 nu, enligt min app på mobilen ska mensen komma på ons, hoppas inte!!!

Har TD på söndag, tror ni man kan tjuva på ons eller är det för tidigt?

• Sookie85

Är på RD9 och vi har nyss tjuvtestat, det blev två streck :)

Vi ska testa igen på fredag, riktiga TD är på söndag.

• Sookie85

Har haft som spänningar och molvärk lite då och då, det har jag fortfarande...

• Sookie85

Tack :)

Ja, första barnet, ett MA i v 11 i maj 2015, så nu hoppas vi att detta går vägen!

• Sookie85

Jag är väldigt svullen och liksom öm i magen, vet dock inte om det beror på Lutinusen men det gör det säkert :)

• Sookie85

Önskar dig lycka till och försök att tänka på annat ett tag nu, fast det är svårt.

• Sookie85

Hej i välkommen!

Jag har gjort ÄP två gånger och fått ut 11 ägg varje gång, vilket är bra. Jag har dock också blivit överstimulerad varje gång så FET fungerar bäst. Jag är nu gravid efter FET och är i v 7+1, VUL om en vecka.

Kämpa på och tänk inte ett FET ger dig sämre resultat, utan bättre för då har din kropp fått vila och embryot hunnit blivit 5 dgr gammalt och förhoppningsvis lite starkare :)

Kram!

• Sookie85

Grattis :)

Här går det bra, går in i v 13 på onsdag och har sett lilla hjärtat två gånger på vul, ska på vul igen på fredag (sen ska jag ge mig till RUL i jan) hoppas att allt ser bra ut på fredag!

Mensvärk hade jag också i början, kallas molvärk och har det fortfarande.

Lycka till nu :)

• Sookie85

Lycka till i början på nästa år :) passa på att göra nått roligt under tiden.

• Sookie85

Grattis, vad kul :)

I fredags var jag på vul igen (v 13) såg den lilla jätte tydligt som låg och sparka och sög på sina fingrar, fick med mig fyra kort hem, nu känns allt mer verkligt :)

• Sookie85

Jag testade också mycket men fick rådet att sluta, så länge du inte fått ngn blödning så kommer testet ändå vara positivt.

Om du blir orolig längre fram så boka in ett till vul, jag ringde till Gyn och sa att jag var orolig och inte hade så mkt symptom, fick tid några dagar senare.

Håller tummarna att allt går bra för dig :)

Svar på tråden Vi med PCO/PCOS som kör IVF september 2015