Hur många flyktingar bör/klarar vi av att ta emot?
Sett till världen eller ens bara den rikare och fredligare halvan av världen har Sverige mer än väl tagit sin del av ansvaret.
Och den kommer i antal vida att överskrida de få antal invandrare vi tagit emot, och det under flera år, och behovet av skolor och vård kommer även det att vara långt större än vad som gällt för flyktingmottagandet, detsamma gäller bostäder och allt annat som fler invånare behöver.
Men kommer EU att kollapsa för det, inte alls, inte minsta risk, vi kommer att hantera det hur bra som helst, för EU är så välorganiserat och rikt på både kunskap och pengar, att vi bara kommer att glädjas över att bli fler.
Så lägg ner fånigheterna, tiden när du kunde lura folk att tro på dumheterna är förbi, så du hittar inte längre några nya anhängare som går på lögnerna, folk är långt mer kunniga och välinformerade om vad som är sanning och vad som är lögn.
Och snart är du ensam kvar om att inte inse behovet av att bli fler i arbetsförålder, men det har du säkert redan insett, jag tycker mig märka att du blir alltmer desperat i att hitta nya anhängare.
Men jag har inga problem med att vi blir fler genom att vi föder fler barn, tyvärr verkar det inte bli så ännu på ett tag, fast när den dagen kommer, så kan vi börja se över antalet invandrare.
Till dess får vi vara glada över att folk vill bosätta sig i Sverige,folk som ger oss möjligheter att bevara vår välfärd, så vi alla kan få det trevligt när slutet för oss kommer, och dit är det bara några årtionden för alla oss som är vuxna.