• Nerfherder

Opinionsundersökningar

Jag undrar om det verkligen bara är jag som blir förundrad över SD:ares förälskelse i opinionsundersökningar. Nu på sistone så startas det 25 nya trådar så fort en undersökning visar på att SD har ökat.

Det är FORTFARANDE tre år kvar till valet. Så ni behöver inte bli upphetsade över detta.

• Svar på tråden Opinionsundersökningar
  • MickeHallon
    Nerfherder skrev 2015-08-27 10:04:29 följande:
    Personangrepp och sådant brukar betyda att man inte har några argument... Angående vad vi ska diskutera, testa att läsa TS
    Jag ber om ursäkt. Det var onödigt sagt.

Ok, jag ska diskutera TS.

Vad är frågeställningen som vi ska diskutera? Om det är förunderligt att SD:are blir glada när opinionsundersökningar visar att det parti de tänkt rösta på växer?

Asså, betar kossor i hagar eller? 
  • Nerfherder
    MickeHallon skrev 2015-08-27 10:10:38 följande:
    Jag ber om ursäkt. Det var onödigt sagt.

Vad är frågeställningen som vi ska diskutera? Om det är förunderligt att SD:are blir glada när opinionsundersökningar visar att det parti de tänkt rösta på växer?

Nej, det var fel. Pröva igen.
  • Analysera mera
    MickeHallon skrev 2015-08-27 09:36:41 följande:

De är inte bara förundrade, de är fullständigt besatta. SD - ryggdunkarklubben nr 1, för menlösa individer 2015.
    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Digestive
    Analysera mera skrev 2015-08-27 14:28:17 följande:
    De är inte bara förundrade, de är fullständigt besatta. SD - ryggdunkarklubben nr 1, för menlösa individer 2015.
    Ironin att använda stämplar som "ryggdunkarklubb" - i en tråd som enbart existerar för inbördes förundran och bashing av sverigedemokrater.

Beskåda trådstartaren, on topic!
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-08-28 10:17:17 följande:

Ironin att använda stämplar som "ryggdunkarklubb" - i en tråd som enbart existerar för inbördes förundran och bashing av sverigedemokrater.

Beskåda trådstartaren, on topic!

Imponerande, även utan personangrepp samt vara otrevlig. Försök hålla det så nu!
  • MickeHallon
    Nerfherder skrev 2015-08-27 10:29:34 följande:
    Nej, det var fel. Pröva igen.
    Nähä? Säg mig då, exakt vad är det vi ska diskutera?

Jag citerade din trådstart och du säger att jag drog fel slutsatser utav den.
    Förklara den då närmre, så jag kan förstå vad det är du vill ha en diskussion om.
  • Nerfherder
    MickeHallon skrev 2015-08-28 14:06:35 följande:

Nähä? Säg mig då, exakt vad är det vi ska diskutera?

Jag citerade din trådstart och du säger att jag drog fel slutsatser utav den.

Förklara den då närmre, så jag kan förstå vad det är du vill ha en diskussion om.

I vilket inlägg har du citerat min TS?
  • MickeHallon
    Nerfherder skrev 2015-08-28 14:09:45 följande:
    I vilket inlägg har du citerat min TS?
    Jag känner för att vara lik dig nu; dryg. Men jag vinner ingenting på det.
    Se inlägg #38 här ovanför.

Svara på vad det är du vill ska diskuteras här.
  • Nerfherder

Hur är jag dryg? Jag frågade ju i vilket inlägg du citerat eftersom jag inte kunde hitta det.

Varför måste man diskutera något, min TS är endast menat som en informativ upplysning.

• MickeHallon
    Nerfherder skrev 2015-08-28 20:24:36 följande:

Hur är jag dryg? Jag frågade ju i vilket inlägg du citerat eftersom jag inte kunde hitta det.

Varför måste man diskutera något, min TS är endast menat som en informativ upplysning.

Du menar på att du skriver här i ett forum för politik, vars funktion är att kunna ge folk en möjlighet att diskutera området i fråga. Du gör en tråd här, där du inte vill att någonting ska diskuteras?

Vad är det då du vill informera oss om?

Att SD:are minsann inte ska glädjas över vetskapen att opinionsundersökningar tyder på att deras parti växer, för att det faktiskt är tre år kvar till valet?
    Handlar det om en vilja att vinna titeln som Party-pooper? Solig

Du är dryg på så sätt att jag upplever att du sällan bemöter mig på ett vänligt vis, och det får mig att känna mig lite irriterad, vilket i sin tur leder till att jag själv vill ge igen och vara dryg emot dig. Men jag tycker att man ska försöka behandla andra som man själv vill bli behandlad, så jag försöker undvika det.
Svar på tråden Opinionsundersökningar