• Nerfherder

Opinionsundersökningar

Jag undrar om det verkligen bara är jag som blir förundrad över SD:ares förälskelse i opinionsundersökningar. Nu på sistone så startas det 25 nya trådar så fort en undersökning visar på att SD har ökat.

Det är FORTFARANDE tre år kvar till valet. Så ni behöver inte bli upphetsade över detta.

• Svar på tråden Opinionsundersökningar
  • FDFMGA
    MickeHallon skrev 2015-08-26 07:58:06 följande:
    detta är demokratisk politik som är tilltänkt för att vi tillsammans som människor ska kunna enas om vad vi tycker är bra för oss.
    Jag gissar att du har missförstått det där med demokrati. Det handlar inte om att tillsammans enas om vad som är bäst utan snarare om att acceptera att det inte finns något konsensus att sträva mot, att oenighet är en styrka om man tillåter den att finnas.

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • thure
    Nerfherder skrev 2015-08-27 07:59:27 följande:

Märkligt att folk aldrig kan hålla sig till TS på det här stället..

Det är väl ingen skillnad på den här tråden än på de övriga?

Eftersom det inte finns någon som styr upp diskussionerna så spårar alla trådar ut på FL, inget unikt med din tråd.
  • MickeHallon
    FDFMGA skrev 2015-08-26 22:38:19 följande:
    Jag gissar att du har missförstått det där med demokrati. Det handlar inte om att tillsammans enas om vad som är bäst utan snarare om att acceptera att det inte finns något konsensus att sträva mot, att oenighet är en styrka om man tillåter den att finnas.
    Du, tack för det svaret..! Kan du förklara närmre, med andra ord, eller dra nåt historiskt exempel på vad du menar? =)
  • MickeHallon
    Nerfherder skrev 2015-08-26 22:08:10 följande:
    Vad handlar TS om?
    Tack för att du påminde mig, ditt ack så dryga åbäke Kyss
  • Nerfherder
    MickeHallon skrev 2015-08-27 09:32:18 följande:
    Tack för att du påminde mig, ditt ack så dryga åbäke Kyss
    Debatt är inte riktigt din grej va?
  • MickeHallon
    Nerfherder skrev 2015-08-21 15:22:11 följande:

Jag undrar om det verkligen bara är jag som blir förundrad över SD:ares förälskelse i opinionsundersökningar. Nu på sistone så startas det 25 nya trådar så fort en undersökning visar på att SD har ökat.

Det är FORTFARANDE tre år kvar till valet. Så ni behöver inte bli upphetsade över detta.

Ok, jag ska diskutera TS.

Vad är frågeställningen som vi ska diskutera? Om det är förunderligt att SD:are blir glada när opinionsundersökningar visar att det parti de tänkt rösta på växer?

Asså, betar kossor i hagar eller?
  • MickeHallon
    Nerfherder skrev 2015-08-27 09:35:28 följande:
    Debatt är inte riktigt din grej va?
    Hur tänker du nu?
  • Nerfherder
    MickeHallon skrev 2015-08-27 09:37:36 följande:
    Hur tänker du nu?
    Personangrepp och sådant brukar betyda att man inte har några argument... Angående vad vi ska diskutera, testa att läsa TS
Svar på tråden Opinionsundersökningar