• Blicka

Majbebisar 2015

Stackars lillan... Hon är så orolig o ledsen nu. Tror inte det är örat men fortsätter det med ledsenhet vid sömn så får vi kolla igen. Ikväll har hon vaknat tre gånger o varit så himla ledsen :( eller så är det helt enkelt separationsfasen som slagit till med full kraft!

• Blicka
    malle88 skrev 2016-02-17 09:21:40 följande:
    Stackars liten :( så hade vi det med för nån vecka sedan så jag gissar det är nån utvecklingsgrej. Hoppas det går över fort
    Ja det hoppas jag verkligen!

Blev helgen i Örebro bra?

Idag har jag varit o tränat. Det var skönt. Benträning i backe o det känns säkert imorgon.
  • Blicka

Serah - hur går det för lillen? Testat ngn mat ni var osäkra på o som inte gav utslag? Varit på ngt ultraljud?

• Blicka

Kan nog lugnt säga att detta har varit sämsta natten i lillans liv! Sov mellan 19-22.45, sen vaknade o var ledsen. Blir lugn så fort hon får komma till mig, somnar om o lägga tillbaka i sängen o sen upprepar vi det varje timme fram till kl 03 innan hon sover ok till 6.30! Usch vad trött jag är idag!

• Blicka

Tjej78 - har ni blivit bättre? Hör mellan hosta oroväckande likt förkylning! Vad ska man säga... Jag längtar till våren!

• Blicka

Malle - åh vad skönt med en sådan natt! Jag trodde nästan på ngt liknande då hon somnade utan knussel i sängen men icke! Hoppas ni får massor av bra nätter nu!

Jo men känner mig rätt bra nu. Har ju inte samma flås som innan jag blev sjuk men det kommer. Har antibiotika i två dagar till men ingen feber eller hosta o astman är bra. Tyvärr har jag fått svamp i munnen av all kortison o antibiotika som jag inte riktigt får bukt med trots medicin. Om det inte går över måste jag ringa efter helgen igen.

Ja det är så skönt att komma ut o träna! Idag snöar det o jag är glad träningen var igår då solen sken. Ska idag åka o köpa snöskyfflar till barnen. Pappa råkade trampa sönder spaden i förra veckan o hjälp o skotta vill jag ha! ;)

• Blicka
    Tjej78 skrev 2016-02-18 20:20:10 följande:
    Nja, det har blivit värre för lillan men bättre för storasyster så lite både och.
    Jag längtar också till våren så jag blev inte glad när jag vakna i morse och såg att det snöat inatt :( Tur va så har vi haft plusgrader hela dagen så nu är allt borta igen :)
    Stackars liten då! Hoppas natten blir bra trots sjukläget.
  • Blicka
    malle88 skrev 2016-02-19 13:04:22 följande:
    Ni har verkligen inte mycket flyt, hoppas det går fort över :)
    Nej verkligen inte...
Svar på tråden Majbebisar 2015