Blicka skrev 2016-02-24 23:09:56 följande:
Hittat ngt på bokrean? Min lilla äter mest på böckerna än så länge o vill promt bläddra själv så är inte helt enkelt att läsa med henne...
pco skrev 2016-02-24 23:25:54 följande:
Ja de är väl det men jag var så chockad att jag ringde hem min man o var helt förtvivlad men med henne va det bra efter en stund hehe.
Ja va kul, böcker är skojj o när man ser att de förstår mer o mer. Samma här, ska också köpa lite nytt, här är det mest 'lilla Wille' och 'babblarna' som är mest intressant. Min mamma köpte några Max-böcker här om dagen när de kom ner o hälsa på men ja, hon började titta runt o hade sig hehe.
Ja, pratet har börjat komma mer o mer men hon har inte varit den som tagit sig överallt o utforska så, så det har gått lite segt men sg sa att hon fokuserar mer på finmotorik o sånt, ja alla är de olika. En på öppnaförskolan som är 8månader går redan, alla är så olika :)
Hittade du några böcker på rean idag? Någon att rekommendera?
En bok med glittersiffror och en om Alfons som gick att fästa i vagnen blev det. Sedan underhöll hon sig med dem i en timme när jag tittade på böcker :) jag högläser ju inte utan vi sitter och pekar och säger orden och sådär.
Vad glad så länge hon sitter sen får du aldrig slappna av ;) det klättras, kryps och klängs överallt. Älskar öppna förskolan numera för där är det barnsäkrat ordentligt ^^ köpte små majsringar från semper häromdagen som skulle träna finmotoriken. Vart jättepoppis :) perfekt när vi äter ute och sådär