Majbebisar 2015
Ska ni hitta på något på alla hjärtans dag? :) maken har lyckats boka in sig på annat så jag och lillan får hitta på nåt själva
Ska ni hitta på något på alla hjärtans dag? :) maken har lyckats boka in sig på annat så jag och lillan får hitta på nåt själva
Usch för blåsor i munnen :( har fått ngn enstaka o det för ont. Har du många?
Har ni släkt i Örebro? Vi har det på sambons sida.
Kul att tågresan gick bra o att nu hittade hunden!
Vi har inga planer för morgondagen, blir nov en vanlig söndag med lite extra god mat eller så.
Hon fick lite alvedon tillslut o somnade gör en halv timme sen. Lilla stumpan :(
Hur har alla det? Hade ni en fin allahjärtansdag?
Vi har det bra förutom att det är lite si o så med lillans sömn. Jobbigt att somna o har idag bara sovit 30 minuter två ggr. Hon brukar sova betydligt mer! Har själv haft strul med ett bröst i helgen. Mjölken klumpade sig så hade ett ganska stort område som var alldeles knöligt! Hann bli lite skraj innan sambon påminde mig att det kanske berodde på avslutad amning. Blev mkt mkt bättre efter jag tömt lite.
Stackars lillan... Hon är så orolig o ledsen nu. Tror inte det är örat men fortsätter det med ledsenhet vid sömn så får vi kolla igen. Ikväll har hon vaknat tre gånger o varit så himla ledsen :( eller så är det helt enkelt separationsfasen som slagit till med full kraft!
Kan nog lugnt säga att detta har varit sämsta natten i lillans liv! Sov mellan 19-22.45, sen vaknade o var ledsen. Blir lugn så fort hon får komma till mig, somnar om o lägga tillbaka i sängen o sen upprepar vi det varje timme fram till kl 03 innan hon sover ok till 6.30! Usch vad trött jag är idag!
Ja det hoppas jag verkligen!
Blev helgen i Örebro bra?
Idag har jag varit o tränat. Det var skönt. Benträning i backe o det känns säkert imorgon.
Tips på mellanmål! Klämpåse och leverpastejsmörgås kan man ju inte servera varje dag..... Inte gröt för det har vi som lunch :)
Jaha - då är äldsta sjuk... Det tar då aldrig slut?! :(
Tack!
Turkisk yoghurt och keso, får man ge det? Min dotter vägrar banan vilket är trist för det är så lätt att ha med om man är iväg samt att det är rätt mättande. Har inte prövat tiamins ännu, får testa det. Ägg, tar du både vitan och gulan? I bitar, mixar, mossar?