Inlägg från: FlikkanM |Visa alla inlägg
  • FlikkanM

Någon som sätter igång i maj 2016?

Lilla.p skrev 2016-06-14 19:19:27 följande:

Ååå vad spännande. Ska du testa något innan helgen för o bara extra checka?

Hoppas du får skoj på din resa. Ska bli ännu mer spännande o få höra efter helgen när du testat. Håller tummarna

Ne tror faktiskt jag tänker håll mig och låta tiden utvisa om det blir mens på BIM eller inte. Ska bara ha skoj å släppa alla måsten å bara vara :)

Så har inte mensen kommit så testar jag när jag kommer hem :)
  • FlikkanM

Nu kommer säkert mensen eller inte. Är på ÄL +11/12 idag och igår hade jag sån mensvärk, tänkte att nu kommer den och se där på toaletten kom yttepytte brunt på pappret. Mensvärken håller i sig och illamåendet sköljde över mig igårkväll när jag skulle gå och sova och idag. Men alltså inget mer har kommit. Går på toa stup i kvarten för att titta då jag inte vill bloda ner mina vita jobbyxor hahaha.

Trodde jag ev hade nidblödning i slutet av förra veckan men det kanske var nått annat lixom det här.

• FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-16 12:03:38 följande:

Jag får testa i morgon igen med morgonkiss o se om de blir starkare. Jag testade ju förra veckan och då var de ju blankt

Ser också ett sträck! Grattis :)

Blir sugen att testa jag med.... Men eftersom jag inte vet om mensen kommer så känns det onödigt :)
  • FlikkanM

Alltså så konstigt men spännande samtidigt nu. Är inne på 3 dagen med yttepytte brun/blod. Haft tampong för jag trott att: nu kommer den, nu sätter det igång... Men inte. Den är typ ren att det kan vara "torrt" att dra ur den. Så hoppas på att det är nått annat :)

• FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-17 20:43:14 följande:

Oh låter ju lovande. Så hade jag vid mina tidigare graviditeter.... Så hoppas nu för sin skull :)

Jasså? Kommer du ihåg hur långt före BIM och hur långe det höll i sig?
  • FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-17 21:46:04 följande:

Kommer bara ihåg exakt senaste. -14.

Då var de dagen innan eller samma dag Bim. Då var det ljus rosa blod på pappret när jag torkade och fattade att mensen var på ge. Från o till hela dagen

Dag 2 och 3 mer åt bruna hållet. Mycket bruna flytningar så att säga.

Så allt som höll de på i tre dagar. Dagen efter blev det ett +. :)

Härligt då finns det lite hopp här då kanske. Beställde tester nu så de kommer väl mån/tis, så har inte mensen dykt upp på riktigt i helgen så blir det att kolla men jag kanske slappnar av mer nu när jag ska iväg på galej så vill dyka upp hahaha men annars får testerna sparas till nästa gång :)
  • FlikkanM
    Lilla.p skrev 2016-06-21 11:34:49 följande:

Oh no. Men nästa ÄL är din!

Ja hoppas det :) sitter i valet och kvalet om jag ska köra med ÄL stickor igen men samtidigt så tror jag inte vi missat ägglossningen utan att det antingen bara inte ville eller så fick jag ett tidigt MF men det kommer jag aldrig få reda på. Men den mensen som kom var verkligen med dunder och brak, mensvärk och aldeles för mycket och annorlunda än vad jag "kommer ihåg och är van med " från tidigare.
  • FlikkanM

Nu har jag jordens värk från äggstocksområdet och ömma bröstvårtor så antar att ÄL är på intågande, men trodde k te det skulle vara förens på söndag. Får se om jag testar med stickor eller inte. Dom att inte kommit än så vi får se helt enkelt :) myst på varannan/varje dag efter mensens slut så hoppas det tar sig denna gång. Nu kommer hjärnan vara mer bortkopplad då vi ska på lite olika miniresor under semestern så börjat :)

• FlikkanM

Har provat med ÄL stickor nu ( känns mycket bättre än sist, inte lik stressat) men nu har jag en fråga.

Börjar få en stegring nu på fm i skillnad från igår, ska jag ta ett test i eftermiddag eller imorgon. Har ett test kvar. ? Vad tror ni? Trodde jag skulle få utslag tidigare i veckan för det var starkare men inte helt positivt men icke.

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?