Någon som sätter igång i maj 2016?
Har du gjort nåt mer äl-test? Bra att ligga lite extra ifall att!
Har du gjort nåt mer äl-test? Bra att ligga lite extra ifall att!
Jag kände mig supergravid imorse och kunde inte hålla mig, så tog ett grav.test... Bim-2 eller -3. Negativt.
Plötsligt känner jag mig inte alls gravid längre... :P konstigt....
Hur går det för alla andra här nu. Vilka väntar på äl och bim?
Nu borde ÄL vara över, har inte kännt av någon motvärk denna månad vid ÄL men däremot ömma bröstvårtor och lite smärtsamt vid ett tillfälle vi mös. Har fått till det varannan dag sen mensen tog slut typ och varje dag i helgen så får se om det räcker. Kommer fortsätta mysa ifall ÄL är senare än tänkt men även för att det är ju mysigt hahaha
Har varit så mycket mer harmonisk i kroppen utan ÄL tester och inte alls lika fixerad nu vid typ försök nr 2. sp nu tänker jag fortsätta vara lik harmonisk minst en vecka till hahah
Förra månaden hade jag så mycket kramper och känningar i magen men kan vara då det var första svängen utan hormoner. Så hoppas kroppen är med mig nu på mitt sätt att tänk :)
Men det gör mig ingenting om det inte lyckas direkt har ju några månader på mig om jag vill ha en vårbebis :)
Vet inte riktigt vad som händer! Vid toabesöken idag har det kommit lite rosa på pappret och nu har jag mensvärk. Jag hoppas verkligen inte att det är mensen, men symtomen säger att det är det, men jag är ju bara på äl +6!! Det är ju inte alls bra i så fall! Kommer mensen igång så får jag nog ringa BM. :(
Nu tror jag att ägglossningen är över för denna gång, har inte testat men det känns så. Är på dag 13 och flygningarna är borta men jag har inte känt nån molvärk eller så, det brukar jag iofs inte heller, men förra månaden fick jag jätteont en kväll vid ägglossning. Vi har sexat på varannan dag så hoppas på resultat! Så nu börjar den evighetslånga väntan på bim...
Vad roligt, då kan vi följas åt fram till bim! Ja jag ska försöka att inte analysera så mycket denna månad, vart helt knasig sist. Tänker också ligga på lite till för säkerhetsskull, skadar ju inte! Jag hade lite ägglossningsflytningar idag igen och lite ont i tuttarna så den kanske inte har varit än... Min kalender i min app litar jag inte på för mina cyklar har varit ganska oregelbundna och appen räknar om cykeln varje månad. Så jag vet inte när bim blir exakt heller...
Samma här, andra cykeln här också och den första var konstig, jag hade mens i typ nio dagar och när det var dags för ägglossning så fick jag jätteont i äggstockarna fast inga positiva äl-test. Kände mig ändå jättegravid nån vecka efter äl så jag trodde det hade tagit sig ändå. Men det var nog nåt annat knas, testade negativt på negativt men illamåendet höll i sig, sen kom mensen. Nån form av hormonrubbning efter spiralen kanske. Mensen efter det, alltså min senaste, varade i endast två dagar och var sparsam så jag misstänker att min ägglossning uteblev.
Tävlingsdiet? Vad innebär det?
Nu har jag (vad jag tror) precis haft en nidblödning alt sköra slemhinnor. Upptäckte den efter jag å sambon hade myst imorse. Kan inte vara mensen på g om den absolut inte ska komma skit tidigt. Är på ÄL +6-7. Så vi får se :)
Är antagligen på ÄL-9/10 men än så länge har jg bara känt nått litet hugg/stram då och då. Även brösten känns annorlunda, inte ömma men nått som inte är som det ska. Men inte så mycket att orda om. Får vänta några dagar till innan jag analyserar för mycket annars kommer jag väl skapa symtom :)
Ska på galej i Sthlm i helgen och BIM är nog på söndag mest troligt så kommer nog inte testa innan utan bara ha skoj där nere. Kommer inte bli nått direkt drickande då jag ska köra bil hem på söndag och vill vara pigg. Så testar nog på söndag kv eller mån morgon om ingen mens dykt upp. Så jag tänker leva som vanligt tills ett ev plus dyker upp :)