Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Lilla.p skrev 2016-06-16 12:01:46 följande:
    Kunde inte hålla mig. Var tvungen o testa. Man kan ana litet streck kanske
    helt klart ett streck.  Grattis :D
  • hurtänktedunu
    Lilla.p skrev 2016-06-16 13:23:38 följande:

Tack tack. Men måste ha ett till test för att fatta att nummer tre bakas. Ghaa

Haha jag har slutat testa nu men jag tog ca 25 st
  • hurtänktedunu
    Lilla.p skrev 2016-06-17 11:26:17 följande:
    Oh shit. 25 st :) haha så roligt. Två el tre får räcka för mig. Hihi
    haha jag gjorde samma med dottern. Ville se stegring. fick först gravid 1-2 och slutade när jag fick gravid 3+ :D
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-07-13 11:59:50 följande:

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

Åh grattis!!! Det där är jätte mycket starkare än jag fick när jag testade först. Så roligt
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-07-13 20:25:05 följande:
    Tredje gången gillt absolut! Det spelar ingen roll om en bra känsla ligger mentalt eller fysiskt, det ger nog bra vibbar till vardera :)
    Tussilago6 skrev 2016-07-13 18:35:49 följande:

Åhhh, grattis!!! Vilken lycka!!

Tusen tack, helt galet. Gjorde faktiskt ett test till på em/kv bara för att bekräfta det första och det stämde hahahahaTusen tack, ja jag tyckte det var ett bra streck för att knappt hållet sig nått hihi! Hur mår du?
    ja men verkligen. som sagt mitt var knappt ett streck på bim -4 och det var morgonurin så det där är hur fint som helst.

Jag mår bara bra. är en sådan där jävlig person som knappt känner mig gravid. inga kräkningar och inget annat. men två ultraljud bekräftar en bebis i alla fall så det är skönt. :D
    Nu är det början på en underbar resa.
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-07-16 12:58:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Min känsla var rätt, tredje gången gillt!! Nu hoppas vi att vår lilla 3a håller i sig <3

Åh vad roligt. grattis. Jag älskar när det kommer plus i den här tråden.
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-07-17 10:58:20 följande:

Tack! Jag är nog fortfarande för chockad för att förstå.. 25 mars blir BF :)

Ja jag förstår det. Vet inte riktigt om jag har förstått det än. Åh vad roligt med en marsbebis. Precis när våren kommer
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-07-17 18:12:25 följande:

Ibland känns det som jag varit gravid i en evighet, ibland glömmer jag nästan bort det och ibland pirrar det av nervositet när jag fattar att det verkligen är sant :)

Hoppas det blir en mars bebis, men kan lika gärna bli en aprilare. Gick över med dottern 8-9 dagar så gör jag det med denna så blir det april. Samma månad som dottern är född så skulle vara kul att få en i mars :)

Haha ja jag har exakt samma känsla. Är i v11 nu och ibland känns det som att det går så snabbt och ibland vill jag att det går snabbare ändå. Haha.

Vill bara komma till kuben typ igår.
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-07-17 21:20:19 följande:
    Vad är kuben? Är det testet med riskanalys?
    Ja precis. blodprov och ultraljud.
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-08-02 22:21:08 följande:

Jag fick en stor blödning idag (V6+2) så vi får se hur det här går... Blev nekad att komma in på en undersökning så i morgon ska jag leta reda på nån privat. Måste få veta om det verkligen var ett MF eller vad som hänt... Är helt färdig nu...

Men dom kan inte neka dig. Åk in till gynakuten. Förstår att du vill veta
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?