Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Ja men då är det säkert något. Jag vet inte vad jag ska tro. Har haft som mensvärk typ ont i magen. Höfterna och ryggen sedan flera dagar. Har bim på fredag alltså om 5 dagar. Känns som det rinner till i brösten ibland och idag har jag vart sjukt illamående men det kan jag vara ändå.

Drömmer galet mycket. Brukar jag inte göra. Men ja vi får väl se. Självklart kul om det går men ju närmare sommaren desto bättre helt klart.

• hurtänktedunu

Haha ja det vore ju det. Men tveksamt om det visar om det inte är morgon urin tänker jag. Är lite sugen på att testa också men har tänkt att hålla mig till minst onsdag. Har inte tänkt att analysera symtom men eftersom jag konstant har den brännande känslan i hela bäckenet är det svårt att ignorera faktiskt. Och känslan av att det är något kan jag inte göra mig av med.

Men man får väl se helt enkelt.

• hurtänktedunu

Okej nu är jag på bim -4 och egentligen på tok för tidigt för att testa men har man massa test hemma så får man.

Testade igår kväll men inget. Testade nu och jag kan ana en skugga. Men tar inte ut något än. Hoppas på det bästa och förbereder mig på det värsta.

Vänta är inte riktigt min starka sida men jag har skolarbete hela veckan så då kanske jag kan låta bli att fundera. Har dock haft känslan att jag är gravid sedan fredag så vi får väl se vad som händer. Hur går det för er andra?

• hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 10:18:25 följande:
    åhh spännande! jag har oxå en känsla av att d är nått för mig!

Illamåendet forsätter, så fort jag slog upp ögonen imorse så börja ja må illa :/ och tuttarna fortsätter ömma, värsta när man ska ta av sig bh:n efter en hel dag! känns som dom ska ramla bort haha!
    Haha ja lite samma här. sov oroligt som fan inatt. vaknade hela tiden. vet inte varför. mår lite smått illa som sagt och ja tuttarna har börjat värka lite. Inte jätte mycket än men har för mig att det var så förra graviditeten också. Tror tuttarna kom igång ordentligt efter bim. Men som sagt det där strecket är lika som det var -2 när jag blev gravid med dottern. Så jag gissar på att det faktiskt är så. Men får se om det visar någon skillnad i morgon när jag fått de andra testerna.
  • hurtänktedunu

Dåliga bilder det blir när man laddar upp men syns väldigt mycket tydligare Irl. Men ska ta nytt i morgon så får vi se. Trodde inte jag skulle få se något så tidigt

• hurtänktedunu
    Monsan skrev 2016-05-30 11:23:20 följande:

Absolut ert plus i mina ögon.. grattis.. Nu får du göra oss sällskap i bf feb tråden.. :)..

Haha ja jag börjar känna att det nästan inte ser bättre ut faktiskt. Ska ta ett till ikväll och i morgon bitti. Känns som mina 20 tester från testlagret som borde komma idag är överflödiga. Haha

Men den slutgiltiga domen kommer så klart på bim
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 12:03:47 följande:

såhär ser mitt ut..anar en skugga som sagt men väntar någon dag till..är nu på BIM -3-5...

Ser ju ut som mitt. Roligt att vi är på lika. När skulle ditt bf bli?
  • hurtänktedunu
    lillagumman85 skrev 2016-05-30 11:54:55 följande:

Vet inte a jag ska säga hur det går för mig..

Känns dystert på något sätt... Inte så jättemycket symtom alls.

Lite ömma bröst ibland.. som mensvärk ibland (men inte så mycket)

Men sen är jag otroligt svullen om magen och det var verkligen det första tecknet när jag väntade sonen. Kommer ihåg hur jag såg mig i spegeln och tänkte "Gud, jag brukar inte se ut så här... kan ju inte ens hålla in magen" och det är samma nu. Då plussade jag på BIM +8 och med min dotter plussade jag inte fören på BIM +13. Testet igår var negativt men har BIM imorgon eller på onsdag. Så än så länge lever hoppet.

GRATTIS TILL ALLA NI SOM PLUSSAT!!!!

Hoppet lever än. Det låter ju ändå bra tycker jag.
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?