Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

lillagumman85 skrev 2016-06-03 09:39:51 följande:

Tack för era kommentarer på mitt test!!!

Jag får gå tålamod till måndag eller tisdag helt enkelt.. då är ju Bim passerad med typ en vecka. Det är det tidigaste jag har fått plus på innan med..

Men det känns hoppfullt!

Ja jag förstår att väntan är jobbig men vi håller alla tummar för ett starkt plus.
  • hurtänktedunu
    columbus skrev 2016-06-03 11:08:14 följande:

Jag väntar på BIM på söndag (ÄL +11). Tror inte det har tagit sig men känner mig numera ganska chill med det faktiskt, vilket är skönt. Är trots allt bara första försöket plus att det dykt upp saker på jobbet som skulle göra det mer passande att vänta lite :) men visst är man nyfiken på att se hur det gick!

Ja men vad skönt att du känner så i alla fall. Ja det blir nog bra oavsett när det blir
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-06-03 22:08:31 följande:

ÄL nu i helgen :)

Hur går det för dig och liten? Mår du bra?

Tussilago6 skrev 2016-06-03 22:48:13 följande:

Jag väntar på ägglossning, enligt min app så är det en vecka kvar men jag tror det finns en chans att det blir tidigare för min mens var så himla kort och appen räknade inte om ägglossningen för det. Men vi får väl se, har inga ägglossningstest denna månad, försöker chilla lite denna gång, ligger väl på med jämna mellanrum så spelar det inte så stor roll! Men det kan ändå vara lite intressant att veta när den är.

Hur går det för dig?

Det går bara bra. Inne i v5 nu och har väldigt få symtom än så länge så jag klagar inte men det blir nog värre. Har bokat in ett vul i v8 så vi får se den lilla. Känns dock jätte overkligt faktiskt. Att Man ska göra detta igen liksom.
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-06-04 07:54:47 följande:

Jag väntar på äl... Enligt appen skulle jag ha äl idag men hade inget utslag på äl-testet igår så jag tror den är lite längre bort ändå... Fortsätter speja ;)

Då kommer det säkert snart.
  • hurtänktedunu
    Svelin skrev 2016-06-04 11:02:04 följande:

Jag väntar på BIM den 9/6. Jag har kort lutealfas tror jag (9 dagar om det stämmer) så jag kommer inte kunna testa på bim om inte mensen dykt upp. Jag hoppas verkligen inte att den kommer för barnens skolavslutning är då och jag blöder så mycket de första 2-3 dagarna. Inte kul att sitta där och känna att det kanske läcker. :( Vi prickade äl bra så jag håller tummarna att det går vägen denna gång. Försök två är detta.

Håller tummarna att det går nu då
  • hurtänktedunu
    lillagumman85 skrev 2016-06-05 12:47:23 följande:

Hmm..

Fick förmodligen min mens nu... på dag 35 i min cykel... tråkigt!! Trodde faktiskt på allvar att jag var gravid! :'(

Tråkigt. Men hoppas på nästa gång då
  • hurtänktedunu
    FlikkanM skrev 2016-06-06 19:49:38 följande:

Nu borde ÄL vara över, har inte kännt av någon motvärk denna månad vid ÄL men däremot ömma bröstvårtor och lite smärtsamt vid ett tillfälle vi mös. Har fått till det varannan dag sen mensen tog slut typ och varje dag i helgen så får se om det räcker. Kommer fortsätta mysa ifall ÄL är senare än tänkt men även för att det är ju mysigt hahaha

Har varit så mycket mer harmonisk i kroppen utan ÄL tester och inte alls lika fixerad nu vid typ försök nr 2. sp nu tänker jag fortsätta vara lik harmonisk minst en vecka till hahah

Förra månaden hade jag så mycket kramper och känningar i magen men kan vara då det var första svängen utan hormoner. Så hoppas kroppen är med mig nu på mitt sätt att tänk :)

Men det gör mig ingenting om det inte lyckas direkt har ju några månader på mig om jag vill ha en vårbebis :)

Skönt att du känner så. Så kände jag också. Jag kunde gärna ta både en vår och sommarbebis. Bara att vänta och se. Någon gång lär det ju komma.
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-06-11 06:32:06 följande:

Idag fick jag blinkande gubbe!! Så ni borde äl komma i dagarna, tjoho!! CD 20, så min kropp gör nog lite som den vill ;)

Härligt. Så spännande och se om det blir plus sen.

Håller tummarna.
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?