Någon som sätter igång i maj 2016?
Min mens tog slut igår, och nu håller jag på äl tester för fullt, än så länge inget utslag men jag kan se att det stegrar iaf!Borde ha äl runt den 19-20/5..Sen blir bim runt 2-4/6...Så spännande!! :)
Min mens tog slut igår, och nu håller jag på äl tester för fullt, än så länge inget utslag men jag kan se att det stegrar iaf!Borde ha äl runt den 19-20/5..Sen blir bim runt 2-4/6...Så spännande!! :)
Aha, förlåt. Tyckte jag läste att du hade en pojke men det inbillade jag mig visst! Men vad skönt med en sån känsla, då gör det liksom inte så mycket om det inte blir på direkten.
Jag tror att det tar sig snabbt för mig, för det har gått på första försöket med alla barn. Men jag är ju äldre nu, har en ny man också så jag försöker intala mig att det nog kommer att ta längre tid nu. Man kan ju bli så ruggigt besviken annars.
Sitter o trånar efter bebiskläder o snubblar över rea på Glam mom! Inte handla, inte handla, inte handla... Längtar tills man får köpa mammakläder, bebiskläder o bädda bebisvagga!
Fy fan... Haha! Jag beställde en amningsbh :'D Behöver ju en ny så jag tänkte varför inte?! Haha, vad slut man är...
ja vi kör på som vanligt ;) men kör väl kanske lite extra runt äl, för att vara på den säkra sidan haha..
vi har alltid haft tur då det tagit sig på första försöken för oss, så jag är super nervös över hur det kommer gå denna gången, tänk om det inte tar sig alls? :/
Jag hade samma storlek som vanligt, boobsen blev bara fylligare när jag ammade ;) Men det har en snygg bh m bygel så jag tänkte använda den redan nu... :)
Jag är också jätterädd att det inte ska ta sig. Det är dock första gången vi ens försöker nu så jag borde verkligen inte förvänta mig något alls, men samtidigt skulle jag bli SÅ glad om det tog sig på första försöket.
Dagarna går verkligen i snigeltakt... :)
Jagtycker verkligen att tiden sniglar sig fram nu, det är hur lång tid som helst kvar till bim. Jag hade ägglossning för tre dagar sedan och går konstant och känner efter symptom som omöjligt kan finnas där. Och nä, ingenting känner jag heller... Skulle bara vilja spola förbi en vecka.
Ja, och nu har ju faktiskt halva maj gått så vi borde ju kunna beta av andra halvan i rask takt också... Men man har visst tålamod som en treåring!